Gearbox، سازنده Borderlands، بر روی یک IP جدید برای بازیکنان از تمامی سنین کار می‌کند

وقتی شما به استودیو Gearbox Software فکر می‌کنید تصویری از پروژه‌های "خانواده دوستانه" در ذهنتان مجسم نمی‌شود چرا که آن‌ها بازی‌های بزرگسالانه زیادی مانند Borderlands، Duke Nukem Forever و Bulletstorm: Full Clip Edition را در کارنامه خود دارند اما به نظر می‌رسد آن‌ها به دنبال توسعه عنوانی کاملا متفاوت هستند چرا که سری جدید در حال توسعه آن‌ها مورد پسند بازیکنان با رده سنی متفاوت خواهد بود و قرار است دامنه سنی زیادی را پوشش دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، "جان ویگنوچی"، تولیدکننده ارشد تازه ملحق شده به Gearbox، اطلاعات بالا را به اشتراک گذاشته است.

او در توییتر اعلام کرد:

"خبرهای داغ! در رابطه با ملحق شدنم به بخش نشر Gearbox بسیار هیجان زده هستم. من در آن‌ جا به عنوان تهیه‌کننده ارشد فعالیت خواهم کرد تا بر روی یک سری tent-poleمانند برای شرکت کار کنم!!!"

"ما بر روی چیزی کار خواهیم کرد که باب میل بازیکنان با سنین مختلف خواهد بود؛ چیزی که فرقی ندارد 6 سالتان باشد یا 60 سال، در هر صورت لذت خواهید برد. نمی‌توانم تا زمان اشتراک اطلاعات بیشتر صبر کنم!"

جالب است بدانید که "ویگوچی" قبلا بر روی Disney Infinity کار کرده بود، بنابراین در رابطه با ساخت بازی خانواده دوستانه تجربه دارد. آیا عنوانی مرتبط با دنیای دیزنی در دست ساخت قرار دارد؟ شاید هم شاهد یک پروژه سکوبازی جذاب باشیم.

Gearbox بعد از عرضه Borderlands 2 در سال 2012 سعی کرد خود را با بازی Battleborn و ژانر شوتر قهرمانی ثابت کند که در مبارزه با Overwatch شکست سختی را متحمل شد. بعد از آن آینده این استودیو وارد هاله‌ای از ابهام شد. از طرف دیگر شایعات زیادی به این نکته اشاره می‌کنند که Borderlands 3 در دست توسعه قرار دارد اما هنوز به طور رسمی اطلاعاتی در این باره نشنیده‌ایم.

نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما بازی بعدی Gearbox در چه ژانری قرار خواهد گرفت؟