جدول فروش هفتگی بریتانیا: تداوم صدرنشینی Call of Duty: Black Ops IIII

جدول فروش هفتگی بریتانیا: تداوم صدرنشینی Call of Duty: Black Ops IIII

به نظر می‌رسد Call of Duty: Black Ops IIII در دومین هفته نیز عنلکرد خوبی داشته و توانسته در 42امین هفته از سال در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های بریتاینا قرار بگیرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، بازی Call of Duty: Black Ops IIII علیرغم کاهش فروش فیزیکی خود که در هفته گذشته نیز به آن اشاره کردیم، هم‌چنان فروش خوبی داشته و باز هم در صدر جدول پرفروش‌ترین عناوین بریتانیا قرار گرفته است. بازی FIFA 19 و Assassin’s Creed Odyssey نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند. رتبه‌های 4 و 5 جدول نیز به ترتیب در اختیار عناوین انحصاری Marvel’s Spider-Man و Forza Horizon 4 قرار دارد.

بازی‌های جدید این هفته یعنی LEGO DC Super-Villians و Soulcalibur VI نیز به ترتیب در رده‌های ششم و هشتم جدول قرار دارند. Dark Souls Remastered نیز هفته گذشته سرانجام برروی Nintendo Switch عرضه شد و از همین رو توانست در جایگاه 12ام قرار بگیرد. اما بدون شک در میان بازی‌های جدید هفته گذشته، ناامیدکننده‌ترین عملکرد را بازی جدید Ubisoft یعنی Starlink: Battle for Atlas داشته است. این بازی در هفته اول عرضه خود نتواسنت در میان 10 عنوان برتر قرار بگیرد و در جایگاه 15 جدول پرفروش‌ترین‌ها ایستاد.

در زیر می‌توانید پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته در بریتانیا را به تفکیک پلتفرم مشاهده نمایید (شایان ذکر است فروش دیجیتالی بازی‌های در این لیست حساب نمی‌شود پس این آمار به مبنای فروش کلی بازی‌های در بریتاینا قرار داد.)

پرفرو‌ش‌ترین بازی‌های هفته گذشته


پرفروش‌ترین بازی‌های PS4


پرفروش‌ترین بازی‌های Xbox One


در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.