10 فیلم برتر با موضوع هالووین !

با نزدیک شدن هالووین ، ما در این مطلب 10 فیلم برتر با موضوع هالووین را برای شما جمع آوری کرده ایم.فیلم های ساخت شده در این موضوع اغلب ترسناک هستند.شما می توانید با دیدن این فیلم های هیجانی اوقات خوبی را با دوستان و خانواده تان بگذرانید.با یکدیگر با این فیلم ها آشنا می شویم .البته باید اشاره کنیم که این فیلم ها را در قالب هیجان ، فیلم های خانوادگی ، فیلم های برای طرفداران پرو پا قرص سینما و… دسته بندی کرده ایم تا شما به توجه به علاقه مندی های خود آن ها را انتخاب کنید :

1- فیلمی برای علاقه مندان به ترس و هیجان

فیلم Halloween فیلمی ترسناک و محصول 1978 آمریکا است.داستن فیلم در مورد قاتل روانی است که قصد کشتن نقش اول فیلم را دارد.هالووین یکی از پرفروش ترین فیلم های ترسناک تاریخ است.

2-فیلمی خانوادگی

انیمه Great Pumpkin to Charlie Brown یک انیمه سرگرم کننده برای گذراندن زمان با دوستان وخانواده است .این انیمه در سال 1966 و محصول آمریکاست.

10 فیلم برتر با موضوع هالووین

3-برای علاقه مندان به فیلم های قدیمی

Haunting ،یکی از فیلم هایی است که باید زیر پتو و با چراغ خاموش تماشا کنید.این فیلم شبح وار دارای موسیقس پرشور ،روشنایی و جلوه های ویژه ،بدون قطره ای خون است.

10 فیلم برتر با موضوع هالووین

4-فیلمی برای سخت گیران

Young Frankenstein فیلمی با نگاهی به یک رمان کلاسیک، اضافه کردن جزئیات ژن وایلر و یک اسب ناهنجار خشن است.فیلم به کارگردانی مل بروکس، نویسنده ی ژین وایلر (براساس رمان فرانکشتاین اثر ماری شلی) و تهیه مایکل گروسکوف محصول سال 1974 میلادی است.

10 فیلم برتر با موضوع هالووین

5-فیلمی برای کسانی که سخت گیر نیستند !

فیلم Drag Me to Hell فیلم ترسناک آمریکایی است.کریستین براون یک کارمند بانک است. روزی او خانه پیرزنی را به نفع بانک مصادره می‌کند اما این کار او پیرزن مرموز و خطرناک را عصبانی می‌کند. او طی سه روز دچار نفرین می‌شود…

همچنین بخوانید :

۵ دلیل برای اینکه چرا ما از ترسیدن یا دیدن فیلم های ترسناک لذت می بریم؟

۵ فیلم و سریال با داستان های جنایی واقعی

بهترین فیلم هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید / بخش اول

۱۰ فیلم برتر (پاپ کورنی) اکران شده در سال ۲۰۱۸ !

معرفی فیلم The Outsider مافیا به سبک یاکوزا

10 فیلم برتر با موضوع هالووین

6-فیلمی برای علاقه مندان به ماجراجویی

Monster Squad ، فیلمی در مورد دراکولا است.دراکولا می خواهد بر جهان حکومت کند و در این مسیر از هیولاها ی افسانه ای نیز کمک می گیرد.در این میان گروهای از بچه ها رازهایی را کشف می کنند که …

10 فیلم برتر با موضوع هالووین

7-برای علاقه مندان به فیلم های ترسناک

Nosferatu,این فیلم ساخته آلمان و فیلمی صامت در مورد دراکولا است.کارگردان این فیلم فردریک ویلهلم مورنائو است.یکی از تاثیرگذارترین کارگردان‌های سینمای صامت آلمان بود.او نقش مهمی در جنبش سینمای اکسپرسیونیست آلمان داشته است.

10 فیلم برتر با موضوع هالووین

8-برای طرفداران زامبی

Night of the Living Dead فیلمی محصول 1968 است.پس از اینکه افراد مرده زنده شده و به شکل یک آدمخوار به مردم حمله می کنند، یک گروه از افراد بازمانده خودشان را در یک مزرعه مخفی می کنند تا بتوانند از دست این زامبی ها در امان باشند اما…

10 فیلم برتر با موضوع هالووین

9-برای دوستداران فیلم های پنیری !

Halloween III،بله، هالووین III شخصیت مشهور مایکل مایرز(قاتل ) را از دست داده است، اما هنوز ارزش تماشای آن را دارد.این فیلم تمام آیتم های فیلم های ژانر وحشتناک را داراست.

10 فیلم برتر با موضوع هالووین

10-برای کسانی که از فیلم های ترسناک متنفرند !

Creepshow،یک فیلم در سبک ترسناک، علمی تخیلی، و کمدی به کارگردانی جرج رومرو است که در سال 1982 منتشر شده است.فیلم در مورد 5 داستان ترسناک است.

10 فیلم برتر با موضوع هالووین

نوشته 10 فیلم برتر با موضوع هالووین ! اولین بار در وارونه پدیدار شد.