Battlefield 5 پس از The Last Tiger دیگر محتوای‌ اضافه داستانی دریافت نخواهد کرد

همانطور که می‌دانید در عنوان Battlefield 5 نیز همانند نسخه قبل شاهد داستان‌‎هایی کوتاهی از جنگ خواهیم بود که تحت نام War Stories در بخش تک نفره قابل بازی خواهند بود و هدف اصلی آن‌ها آشنایی بازیکنان با کلاس‌های مختلف سربازها می‌باشد. Battlefield 5 در زمان لانچ شامل 3 داستان مجزا می‌شود و مدتی بعد داستان چهارم که متعلق به کشور آلمان می‌باشد تحت یک محتوای اضافه برای آن منتشر خواهد شد.

محتوای اضافه داستانی بازی که با نام The Last Tiger عرضه خواهد شد و مجانی است به طور حتم بحث برانگیز خواهد بود چرا که داستان را از دید آلمان‌های نازی روایت می‌کند و چنین روایتی قهرمانگونه نخواهد بود. به گزارش پردیس‌گیم و طبق اعلانات DICE، این داستان یک قهرمان نمی‌باشد و به همین دلیل شکل و شمایلی کاملا متفاوت به خود می‌گیرد.

حال برای طرفداران سوال پیش می‌آید که آیا در ادامه نیز شاهد بسته‌های الحاقی داستانی خواهیم بود؟ آیا DICE برای ما قسمت‌های داستانی دیگری هم در نظر گرفته است؟ جواب منفی می‌باشد و بعد از عرضه The Last Tiger در دسامبر سال جاری(آذر) شاهد محتویات داستانی دیگری نخواهیم بود.

مدیر ارتباطات جهانی DICE، "دن میتر"، با صراحت در این باره گفت:

"بعد از عرضه The Last Tiger در ماه دسامبر، دیگر هیچ War Stories دیگری برنامه ریزی نشده است."

اگرچه عدم انتشار بسته‌های الحاقی داستانی از سوی DICE قابل پیش‌بینی بود اما به طور حتم شاهد محتویات اضافه برای بخش چند نفره هستیم. EA و DICE همیشه برای سری Battlefield برنامه‌های طولانی مدت انتشار DLC دارند که احتمالا در مورد Battlefield 5 نیز چنین عملکردی منطقی به نظر برسد.

Battlefield 5 در تاریخ 20 نوامبر(29 آبان) برای سه پلتفرم PC،PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. شما می‌توانید از اینجا تریلر اخیر منتشر شده از بازی را مشاهده کنید.

نظر شما در این باره چیست؟