تماشا کنید: تریلر گیم پلی Ace Combat 7: Skies Unknown

تریلر گیم پلی Ace Combat 7: Skies Unknown

به تازگی تریلر گیم پلی طولانی مدتی از Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر شده است که به نمایش بخش ارائه اطلاعات ماموریت‌ها و نیمه اول ماموریت‌های ششم و هفتم این عنوان، می‌پردازد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshokers، ماموریت ششم، Long Day ( روز طولانی) نام دارد و در منطقه‌ای بیابانی رخ می‌دهد که در آن به پایگاه Erusean حمله می کنید. موشک‌های (هوا به هوا) F/A-18F Super Hornet و QAAM با چرخش 360 درجه‌ای که در جهت نمایش تجهیزات اولیه قبل از پرواز می‌باشد، انتخاب شده‌اند. ار آن جهت که شما در نقش زندانیانی هستید که مجبور به خدمت شده‌اند، گفت و گوی شما با جوخه‌تان و گروه AWAC‌ها متضاد است. همچنین بازیکن در قسمت اتاقک خلبان هواپیما مدت زمان زیادی را نزدیک به زمین سپری می‌کند که این شامل برخی از سقوط‌های بسیار نزدیک نیز می شود. از طرف دیگر این عنوان در مقایسه با عناوین قبلی بسیار پیشرفته‌تر به نظر می‌رسد.

در بخش ارائه اطلاعات ماموریت هفتم، با نام First Contact ( اولین ارتباط) مسئول ارائه اطلاعات در مورد ماموریت، به شما یاد آوری می‌کند که به عنوان یک دسته مجرم چهقدر بی‌مصرف هستید. در این ماموریت شما با نابود کردن رادار دشمن و سلاح‌های ضد هواپیما موجود در یک دره کاملا کوهستانی به متحدین خود کمک می‌کنید تا عقب نشینی کنند. در این ماموریت وجود اب و هوای ابری و همچنین ساختار‌های طبیعی ستون مانند زمین، برخورد و سقوط را به بیشتر از تنها یک خطر تبدیل می‌کنند. ابر‌ها دید شما را چه در کابین خالبان و چه در حالت سوم شخص، می‌پوشانند، همچنین دوربین دنبال کننده موشک نیز به دلیل وجود قطرات روشن آب در اسمان، به ویژه زمانی که این قطرات با موشک برخورد می‌کنند، بسیار جذاب‌تر به نظر می‌رسد. در اواسط ماموریت یک کات سین پخش می‌شود که در آن هواپیما‌های بدون سر نشین ماموریت را تهدید کرده و همچنین این کات سین یک طوفان رعد و برق را نشان می‌دهد که در صورت گیر کردن در آن می‌تواند رابط کاربریتان را دچار اختلال کند.

Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخ 28 دی 1397 برای PS4 و Xbox One و در تاریخ 12 بهمن برای PC منتشر می‌شود. کسانی که بازی را بروی PS4 پیش خرید کنند نسخه باز سازی شده Ace Combat 5: The Unsung War و کسانی که آن را بر روی Xbox One پیش خرید کنند یک نسخه از Ace Combat 6: Fires of Liberation را دریافت خواهند کرد.

می‌توانید تریلر‌های منتشر شده را در ادامه مشاهده کنید:

Long Day

دانلود با کیفیت SD| دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

First Contact

دانلود با کیفیت SD| دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه