نگاهی به نقدها و نمرات Thronebreaker: The Witcher Tales؛ یک نقش‌آفرینی کارتیِ موفق با داستانی غنی و درگیرکننده

نگاهی به نقدها و نمرات Thronebreaker: The Witcher Tales؛ یک نقش‌آفرینی کارتیِ موفق با داستانی غنی و درگیرکننده

طرفداران سری Witcher به زودی می‌توانند تجربه‌ای جدید از این دنیا را در بازی Thronebreaker: The Witcher Tales تجربه کنند. این بازی 4 روز دیگر برروی پلتفرم PC منتشر خواهد شد و از این رو منتقدین به بررسی آن پرداخته‌اند.

Thronebreaker یک بازی نقش‌آفرینی در دنیای Witcher بوده و تجربه‌ای روایت‌محور را با پازل‌هایی منحصربه‌فرد و مکانیک‌های مبارزات کارتی ترکیب می‌کند. در ادامه با هم به بررسی نقدها و نمرات اولیه‌ی این بازی می‌پردازیم.

Gamesradar+ 100

ترکیبی شگفت‌انگیز از داستان‌گویی در سطح جهانی و گیم‌پلیِ استراتژیکِ بازی‌های کارتی. Thronebreaker: The Witcher Tales در جایگاه خود یک نقش‌آفرینی فوق‌العاده است.

IGN Spain 90

Thronebreaker: The Witcher Tales هنر، گیم‌پلی و داستان را به خوبی با یکدیگر ترکیب می‌کند. عنوانی که توجه و دقت در تک‌تک المان‌هایش دیده می‌شود. Meve شخصیت عالی و گرد‌کلفت جدید دنیای Witcher است.

GameSpot 90

اگر به دنبال داستان‌های بیشتری از دنیای The Witcher، شخصیت‌هایی پخته و متنوع و یک طرح داستانی تیره‌وتار که اخلاقیات شما را در هر لحظه به چالش بکشد هستید، در تجربه این عنوان درنگ نکنید.

PC Gamer 81

داستان جذاب و نبردهای کارتی متنوع، این بازیِ تقریبا نقش‌آفرینی را در تمامی لحظاتش سرگرم‌کننده و مفرح نگه می‌دارد.

Eurogamer Italy 80

Thronebreaker: The Witcher Tales را باید به چشم چیزی که هست در نظر گرفت. یک اسپین‌اف قدرت‌مند از هر 2 سریِ The Witcher و Gwent.

PCGamesN 70

Thronebreaker به عنوان یک بازی کارتی کم مشکل ندارد ولی ساخت دنیا و روایت آن به خاطر متصل‌بودن به دنیای The Witcher، عالی است.

Polygon – فعلا بدون نمره

اولین باری که Gwent را در The Witcher 3: Wild Hunt و Gwent: The Witcher Game Card تجربه کردم، یادگرفتن قوانین بازی همانند کارکردن بود. ولی Thronebreaker با تکه‌تکه‌کردن سیستم خود به بخش‌هایی کوچک‌تر، این حس را کاملا از بین برده و اکنون تک‌تک سیستم‌های بازی جذاب و جالب هستند. تا اینجای بازی تمامی چالش‌ها و پاز‌های آن لذت‌بخش بوده‌اند. Thronebreaker یک بازی مفرح و بسیار خوب است که یادگیری Gwnet را تبدیل به تجربه‌ای لذت‌بخش می‌کند.

VG247 – فعلا بدون نمره

اگر هرکدام از کتاب‌ها یا بازی‌های The Witcher و یا Gwent را دوست داشته‌اید، پس من شما را تشویق می‌کنم که به تجربه Thronebreaker بپردازید. این بازی همانند یک ایستر‌اگ 30 ساعته با ارجاعاتی و جوک‌هایی مختلف و داستانی درگیرکننده با شخصیتی قدرتمند است.

Metacritic: 85

آیا شما این بازی را تجربه خواهید کرد؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.