به نظر می‌رسد استودیو سازنده Batman: Arkham Origins در حال کار برروی 2 بازی بزرگ براساس دنیای DC است

به نظر می‌رسد استودیو سازنده Batman: Arkham Origins در حال کار برروی 2 بازی بزرگ براساس دنیای DC است

آیا زمانی می‌رسد که به جز سبک‌های فایتینگ و یا Lego شاهد یک بازی در دنیای DC باشیم؟ همان‌طور که می‌دانید از زمان عرضه Batman: Arkham Knight در سال 2015 شایعات بسیاری پیرامون بازی AAA بعدی DC منتشرشده ولی هیچ‌گونه تاییدیه یا مدرکی مبنی بر رسمی بودن این اطلاعات وجود ندارد.

اما به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به نظر می‌رسد اتفاقاتی در WB Games Montreal در حال رخ‌دادن است. در طول پادکست اخیر Humans of Gaming، طراح ارشد WB Montreal یعنی "اوساما دوریاس" به صورت غیرمستقیم گفته که نه تنها یک بلکه 2 بازی بزرگ از دنیای DC در این استودیو در دست ساخت است.

"اخیرا پروژه‌ای را به خاطر چندین پروژه در WB Games Montreal ترک کرده‌ام و درباره آن می‌توانم بگویم این است که این عنوان یک بازی کنسولی بزرگ، جهان‌باز و مبتنی بر دنیای DC بوده و واقعا چیزی فوق‌العاده است. ولی چیز دیگری در این مورد نمی‌توانم بگویم. هنوز خیلی زود است و بازی نیز معرفی نشده است ولی با چیزی واقعا عالی و خفن! روبرو هستیم. "

به نظر شما این عنوان مرموز براساس کدام یک از شخصیت‌های DC است؟ به نظر می‌رسد "دوریاس" زمانی که گفته تنها طرفدار چندین سری از داستان‌های DC بوده و آخرین عنوانی که بررویش کار کرده نیز براساس یکی از این سری‌ها است، اشاره‌ای به این بازی مرموز کرده باشد …

"باید اعتراف کنم، من بیشتر طرفدار کارهای Marvel هستم ولی چندین سری از DC هستند که خیلی دوست‌شان دارم. سری‌ـی که بررویش کار می‌کنم،‌قطعا یکی از همین داستان‌های مورد علاقه‌ام است. در واقع یکی از دلایلی که به Warner Bros پیوستم همین مورد بود."

بعد از این حرف، عده‌ای از طرفداران با جست‌وجو در پست‌های "دوریاس" در شبکه‌های اجتماعی به این نتیحه رسیدند که Batman و Superman از شخصیت‌های مورد علاقه او در دنیای DC هستند. استودیو WB Games Montreal در گذشته Batman: Arkham Origins را توسعه داده و مدت بسیاریست که شایعه یک بازی Superman وجود دارد؛ پس ساخت عناوینی براین اساس محتمل به نظر می‌رسد.

نظر شما درباره بازی بعدی DC چیست؟ دوست دارید شاهد بازیِ کدام ابرقهرمان باشید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.