Blizzard در مراسم BlizzCon 2018 از تمامی پروژه‌های Diablo رونمایی نخواهد کرد

اخیرا نام Diablo بر سر زبان‌ها افتاده است، از طرف دیگر Blizzard Entertainment قبلا تایید کرده بود که چندین پروژه Diablo در دست ساخت دارد که در اواخر سال جاری از آن‌ها رونمایی خواهد کرد. انتظار داریم در مراسم BlizzCon 2018 شاهد برخی پروژه‌های ذکر شده باشیم. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، شرکت Blizzard همچنین تایید کرد که بلافاصله بعد از افتتاحیه مراسم شاهد Diablo: What's Next خواهیم بود که احتمالا به بزرگ‌ترین پروژه در دست ساخت در رابطه با این سری خواهد پرداخت و یا شاید یک رونمایی کلی در مورد برخی از پروژه‌های آینده باشد.

در هر حال پست اخیر بلاگ Diablo 3 جالب توجه می‌باشد:

"ما به BlizzCon 2018 نزدیک می‌شویم و شایعات عجیب و غریب مختلفی را در فضای مجازی می‌شنویم. این زمان هیجان‌انگیزی برای ما است و ما تیم‌های زیادی را مامور کردیم تا بر روی پروژه‌های مختلف Diablo کار کنند. در حال حاضر نمی‌توانیم در مورد آن‌ها صحبت کنیم."

"ما می‌دانیم که شما امید دارید چه چیزهایی ببینید اما تنها می‌توانم بگویم که چیزهای خوب زمانی رخ خواهند داد که برایشان صبر کنید اما پروژه‌های شیطانی حتی مدت زمان بیشتری نیاز دارند. ما قدردان شکیبایی شما هستیم و تیم خستگی ناپذیر ما بر روی تجربه‌ای کار می‌کند که لایق Lord of Terror باشد. اگرچه ما نمی‌توانیم از تمامی پروژه‌های خود رونمایی کنیم اما به طور حتم برخی اخبار مرتبط با فرنچایز را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت."

Diablo 3: Eternal Collection در تاریخ 2 نوامبر(11 آبان) برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا در BlizzCon 2018 شاهد رونمایی از Diablo IV خواهیم بود یا باید منتظر پروژ‌ه‌های کوچک دیگر باشیم؟