Concrete Genie، عنوان انحصاری کنسول PS4، در سال 2019 منتشر خواهد شد

همانطور که می‌دانید چندی پیش استودیو Bend اعلام کرد که بازی انحصاری آخرالزمانی زامبی محور مورد انتظار Days Gone تا اواخر فروردین سال آینده تاخیر خورده است. حال سونی اطلاعات بیشتری در مورد توسعه و تاریخ انتشار سایر بازی‌های خود به اشتراک می‌گذارد. به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به اعلانات GamingBolt، بازی اکشن ماجراجویی رنگارنگ Concrete Genie که توسط Pixelopus توسعه می‌یابد در سه ماهه بهار 2019 عرضه خواهد شد. از طرف دیگر Everybody's Golf VR نیز در همین بازه زمانی برای PS VR به انتشار می‌رسد.

Concrete Genie در انحصار کنسول PS4 قرار دارد و داستانش حول Ash، یک دانش آموز جوان که در دفترچه خود نقاشی می‌کند، می‌چرخد. عده‌ای قلدر دفترچه او را می‌دزدند و صفحات آن را در نقاط مختلف شهر رها می‌کنند، حال Ash به ماموریت بازیابی صفحات دفترچه خود می‌رود. نکته جذاب این است که او یک قلم‌ مو خواهد داشت که به او این قدرت را می‌دهد که نقاشی‌های خود را به دنیای واقعی بیاورد و از آن‌ها استفاده کند.

شما می‌توانید با کنترلر DualShock 4 خود به طور آزادانه نقاشی بکشید و برای حل برخی پازل‌های بازی باید از حرکت دادن کنترلر خود استفاده کنید. با توجه به گفته‌‎های قبلی، Concrete Genie یک ماجراجویی 5 تا 6 ساعته را ارائه می‌دهد. اطلاعات بیشتر در چند ماهه نزدیک به عرضه بازی منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟