تماشا کنید: تریلر زمان عرضه Dark Souls: Remastered برای Nintendo Switch منتشر شد

تریلر زمان عرضه Dark Souls: Remastered برای Nintendo Switch منتشر شد

بعد از چندین بار تاخیر، در نهایت Dark Souls: Remastered بر روی کنسول Nintendo Switch در دسترس قرار گرفت. در همین راستا شرکت نینتندو به مناسبت گرامی داشت این عرضه، تریلری را از این عنوان منتشر کرده است که برخی از Boss‌ها و مکان‌های نمادین این بازی را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، در حالی که Dark Souls: Remastered هم اکنون بر روی چندین پلتفرم دیگر نیز در دسترس می‌باشد، این نخستین باری است که تازه واردان و طرفداران دیرین این عنوان قادر به تجربه آن در هر کجا و هر زمان خواهند بود. اگر شما یکی از تازه واردان هستید، بهتر است بدانید که Dark Souls پیشگام سبک Souls مانند بوده و باعث خلق عناوین مشابه و تفاسیر بی‌شماری از زمان عرضه‌اش در سال 2011 شده است. اگر به چندین سال گذشته برگردید هیچکس فکرش را نمی‌کرد که روزی یکی از بازی‌های FromSoftware بر روی پلتفرم شرکت نینتندو منتشر شود.

Dark Souls نتیجه Demon's Souls است، عنوانی که در سال 2009 به صورت انحصاری برای PS3 منتشر شد. این سبک تا زمان عرضه Dark Souls در فضای گیمینگ ناشناخته بود. با این وجود بسیاری از طرفداران سرسخت، خواستار این هستند که Demon's Souls پورتی برای کنسول‌های مدرن دریافت کند.

Dark Souls: Remastered هم اکنون به صورت فیزیکی و دیجیتالی برای Nintendo Switch در دسترس است. می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD| دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه