تصاویری از مراحل اولیه ساخت Marvel’s Spider-Man منتشر شد

تصاویری از مراحل اولیه ساخت Marvel’s Spider-Man منتشر شد

به تازگی یکی از طراحان استودیوی Insomniac Games به نام خوزه بناویدز (Josue Benavidez)، تصاویری را منتشر کرده است که مربوط به قبل و بعد از مراحل اولیه ساخت Marvel’s Spider-Man بر روی PS4 می‌شود. این تصاویر شهر جهان باز New York را قبل از آن که در واقع هر چیزی جز ساختمان‌های بلند چهار گوش برای پریدن مرد عنکبوتی بر روی آن‌ها باشد، نشان می‌دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، این که که توسعه دهندگان کمی از پشت صحنه بازی را به ما نشان دهند، همیشه جذاب بوده است. با توجه به این موضوع که توسعه بازی یک عمل فوق مخفیانه بوده، واقعا جالب است تا عناوینی که دوست داریم را قبل از کامل شدنشان ببینیم.

برای آن دسته از کسانی که کمی از اصطلاحات توسعه بازی‌ها سر در می‌آورند، بناویدز در جواب یکی از کاربران توییتر که در مورد ایجاد طرح نقشه شهر نیویورک در Marvel’s Spider-Man سوال کرده، این گونه به او پاسخ داده است:

"ما برای ساخت بازی‌های خود از موتور و مجموعه ابزاری اختصاصی استفاده می کنیم، اما این شامل ادغام با ابزار‌های دیگری مانند Maya و Houdini نیز می‌شود. در نتیجه این مجموعه حتی از مراحل اولیه ساخت نقشه ترکیبی از ابزار‌های داخلی ما، Maya و Houdini بود."

Marvel’s Spider-Man هم اکنون به صورت انحصاری برای PS4 در دسترس است، اولین بسته الحاقی این عنوان هفته بعد منتشر می‌شود، همچنین به تازگی در طی اپدیتی حالت New Game Plus به این بازی اضافه شده است که می‌توانید جزئیات آن را در اینجا مشاهده کنید.

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید>