هر 3 بازی سری Crysis به لیست بازی‌های Backward Compatibility کنسول Xbox One اضافه شدند

هر 3 بازی سری Crysis به لیست بازی‌های Backward Compatibility کنسول Xbox One اضافه شدند

همان‌طور که می‌دانید Backward Compatibility قابلیتی است که به لطف آن کاربران Xbox One می‌توانند بازی‌های نسل قبلی Xbox را تجربه کنند. هر ماه بازی‌های جدیدی به لیست عناوین این سرویس اضافه می‌شوند و این بار نوبت به سری Crysis رسیده است.

به گزارش پردیس‌گیم، ساعاتی پیش "لری هیرب" (ملقب به میجر نلسون)، مدیر برنامه‌نویسی شبکه Xbox Live با انتشار توییتی اعلام کرد که از امروز هر 3 بازی سری Crysis به لطف قابلیت Backward Compatibility برروی Xbox One قابل بازی هستند.

Crysis عنوانی شوتر بوده که توسط استودیو Crytek توسعه یافته و بوسیله EA برروی کنسول‌های نسل قبل منتشر شده است. نسخه اول این بازی در سال 2007 تنها برای پلتفرم PC منتشر شد و بعدها در سال 2011 به Xbox 360 و PS3 راه یافت. Crysis 2 در سال 2011 برروی پلتفرم PC و کنسول‌های Xbox 360 و PS3 و Crysis 3 در سال 2013 برروی همین پلتفرم‌ها عرضه شد. نسخه سوم در فروش موفق نبود و از آن زمان نیز خبری از این سری نبوده است.

نسخه اول به خوبی برروی PC اجرا می‌شد و یکی از بهترین جلوه‌های بصری را در سال 2007 ارائه می‌داد. در آن زمان حتی شایعه‌هایی منتشر شده که بازی بدلیل جلوه‌های گرافیکی بی‌نظیرش، حتی برروی کامپیوترهای NASA نیز به صورت روان و کامل اجرا نمی‌شود.

اگر دیسک اورجینال هر یک از این 3 بازی را در اختیار دارید، می‌توانید تنها با قراردادن آن‌ها درون کنسول Xbox One خود به بازی‌کردن بپردازید. در غیر این صورت باید آن‌ها را از فروشگاه دیجیتالی Xbox Marketplace خریداری کنید.

شما کدام‌یک از این عناوین را تجربه کرده‌اید؟ آیا دوباره برروی Xbox One به سراغ سری Crysis خواهید رفت؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.