در فصل پنجم سریال Black Mirror پایان داستان را خودتان انتخاب کنید !!!!

زمان پخش فصل پنجم سریال Black Mirror هنوز بصورت رسمی مشخص نشده است اما بنا به گزارشات فصل پنجم این سریال محبوب در سال 2018 منتشر خواهد شد !

فصل چهارم مجموعه علمی تخیلی و پادآرمان‌شهر چارلی بروک » Black Mirror ، شک های مبنی بر تعهدات تیم تولید کننده به پایان مثبت را از بین برد ! در فصل های ابتدایی این سریال ما شاهد تاثیرات مخرب تکنولوژی بر زندگی مردم در آینده ای نزدیک بودیم، آینده ای مضحک و مالیخولیایی !!! اما در فصل های بعدی که توسط نتفلیکس تولید و پخش شد، ما شاهد تغییرات داستان با زاویه دیدی مثبت به تکنولوژی بودیم !

این تغییر روند داستان مورد استقبال برخی از هواداران قرار گرفت از طرفی برخی دیگر از هوادارن این تغییرات را دور شدن سریال از هدف خود می دانستند !

اما چه می شد اگر سریال Black Mirror اینتراکتیو (تعاملی) بود و هواداران می توانستند پایان مورد علاقه خودشان را انتخاب کنند ؟

به گزارش Bloomberg اپیزودی در فصل پنجم با نام ماجراجویی خود را انتخاب کن / “choose your own adventure” وجود دارد که قرار است بصورت تعاملی ارائه شود ! نتفلیکس هنوز زمان پخش فصل پنجم را مشخص نکرده اما با توجه به زمان انتشار فصل سوم و چهارم که در چهار ماه آخر سال منتشر شدند، انتظار می رود فصل پنجم نیز در سال 2018 منتشر شود.

همچنین بخوانید

باراک اوباما در حال مذاکره برای ساخت شو تلویزیونی در نتفلیکس است !

نتفلیکس از حضور در جشنواره کن منع شد !

بهترین فیلم های علمی تخیلی با موضوع ربات ها

موزیک ویدیوی بسیار جالب که ربات های صنعتی نوازنده های آن هستند !

در گزارشی که در سال 2017 منتشر شده بود، بلومبرگ به این موضوع اشاره کرده بود که نتفلیکس در حال تولید نمایش های تلویزیونی اینتراکتیو برای بزرگسالان است. این موضوع به دنبال تجربه نتفلیکس در تولید نمایش های اینتراکتیو برای کودکان با نام داستان ماجراجویی خودت را انتخاب کن اتفاق افتاد و شامل انیمیشن های محبوبی نظیر اسپین آف فرنچایز شرک Puss in Book و یک قسمت از سریال انیمیشنی و استاپ موشن Buddy Thunderstruck بود.

ایده ماجراجویی خودت را انتخاب کن برای سریال Black Mirror به چند دلیل بسیار متقاعد کننده است! با توجه به این که سریال اساسا در مورد تغییر فن آوری و آینده است، شانس خوبی وجود دارد تعامل، یک جنبه از خود روایت باشد! همچنین تجربه تماشای چنین چیزی بسیار هیجان انگیز است. از طرفی سریال آینه سیاه برای اینچنین آزمایشاتی بسیار مناسب است! با توجه به مشارکت زیاد آن در میان بینندگان علاقه مند به توسعه فن آوری و آینده!!!

از طرفی Netflix مکانی ویژه ای برای ارائه محتوا تعاملی است، از آنجایی که این پلتفرم در محیط استریمنگ فعالیت می کند و محتوای ویدیویی را برای دیوایس های هوشمند ارائه میدهد می تواند به راحتی تغییرات مورد نیاز برای داستان های تعاملی را اجرا کند.

گزارش ارائه شده از بلومبرگ به جزئیات این اپیزود از فصل پنجم سریال Black Mirror اشاره دقیقی نکرده است اما با توجه به سابقه نتفلیکس در تولید محتوای ویدیویی تعاملی انتظار می رود این اپیزود بتواند به خوبی نیاز بینندگان را بر طرف کند.

در ادامه بخوانید

با خطرات هوش مصنوعی آشنا شوید !

اولین تریلر سریال انیمیشنی Star Wars Resistance را تماشا کنید

بهترین فیلم هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید / بخش هفتم

نوشته در فصل پنجم سریال Black Mirror پایان داستان را خودتان انتخاب کنید !!!! اولین بار در وارونه پدیدار شد.