بهترین فیلم هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید / بخش هفتم

سلام خدمت همه عزیزان ! با معرفی بهترین فیلم ها برای آخر هفته بخش هفتم در خدمت شما هستم! این هفته سه فیلم ناب ، جذاب و تامل برانگیز دیگه رو برای شما انتخاب کردم، امیدوارم از دیدنشون لذت ببرید!

این هفته سه فیلم آمریکایی رو براتون می خوام معرفی کنم اما سه فیلم بسیار ارزشمند و تاثیرگذار!!! یک فیلم علمی تخیلی از اسپیلبرگ! یه فیلم عجیب و معمایی از لینچ و درنهایت هم یک فیلم کمدی جنایی از برادران کوئن !!!!

پس در ادامه همراه من باشید با معرفی بهترین فیلم ها برای آخر هفته بخش هفتم. همچنین می تونید بخش های قبل رو از اینجا مشاهده کنید.

گزارش اقلیت / Minority Report

زمان انتشار : ۲۰۰2

کارگردان : استیون اسپیلبرگ

آهنگساز : جان ویلیامز

بازیگران : تام کروز – کالین فارل – سامانتا مورتون – استیو هریس

چند روز پیش یاد این فیلم افتاده بودم گفتم بد نیست به شما هم معرفیش کنم که اگه ندیدینش حتما ببینید و اگه مثل من قبلا دیدنش الان وقتش شده که دوباره ببینیدش!

گزارش اقلیت یه فیلم علمی تخیلی سایبرپانک هستش که جهان تو سال 2054 رو به نمایش میزاره جایی که تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده که حالا می تونن ! مجرم رو قبل از ارتکاب به جرم شناسایی و دستگیر کنن! (این داستان بصورت کامل تر در انیمه سایکو-پاس نمایش داده شده!)

زمانی که این فیلم منتشر شد شاید لمس و درک تصویری که اسپیلبرگ به بیننده نمایش میداد سخت بود ولی الان با پیشرفت تکنولوژی درک این فیلم خیلی راحت تر شده! درواقع درک این موضوع نه تنها در سال 2018 سخت نیست بلکه بسیار نزدیک به واقعیت هم هست!

جاده مالهالند / Mulholland Drive

فیلم جاده مالهالند / Mulholland Drive

زمان انتشار : ۲۰۰1

کارگردان : دیوید لینچ

آهنگساز : آنجلو بادالامنتی

بازیگران : نائومی واتس – لورا هرینگ – جاستین ثرو – آن میلر

جاده مالهالند یکی از بهترین آثار دیوید لینچ و سینمای نوآور و نئو نوآور است. فیلمی که از داستانی پیوسته بهره نمی بره و عناصر سورئال نقش اصلی رو در فیلم ایجاد می کنن! کارگردانی فوق العاده لینچ و فضا سازی های عجیب و مرموز باعث شده تا به راحتی بتونیم این فیلم رو شاهکاری جنایی/ معمایی خطاب کنیم! در ادامه بخوانید »

آلبوم مشترک دیوید لینچ و آنجلو بادالامنتی با نام Thought Gang سرانجام منتشر می شود!

لازم به ذکر با ساخت این فیلم لینچ موفق شد نامزد جایزه اسکار بهترین کارگردان و همچنین برنده جایزه بهترین کارگردانی در جشنواره کن بشه!

لبوفسکی بزرگ / The Big Lebowski

فیلم لبوفسکی بزرگ / The Big Lebowski

زمان انتشار : 1998

کارگردان : برادران کوئن

آهنگساز : کارتر برول

بازیگران : جف بریجز – جان گودمن – جولیان مور – استیو بوشمی

لبوفسکی بزرگ فیلمی کمدی / جنایی و یکی از آثار تاثیرگذار برادران کوئن است و به گونه دنبال رو سبک کمدی / جنایی معروف این دو برادر! این فیلم به زیبایی هر چه تمام تر فلسفه “زندگی رو سخت نگیر” را نمایش میده اونم با شخصیتی آس و پاس ، مشروب خور و علف کش که هیچ چیزی براش مهم نیست جز بازی بولینگ و موسیقی!

همچنین بخوانید

برندگان جوایز امی ۲۰۱۸ مشخص شدند

سریال Maniac داستان سفر در واقعیت جایگزین ! با بازی اما استون و جونا هیل

بهترین فیلم های علمی تخیلی با موضوع ربات ها

نوشته بهترین فیلم هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید / بخش هفتم اولین بار در وارونه پدیدار شد.