پروژه جدید الکس گارلند یک سریال 8 قسمتی برای شبکه فاکس

این سریال 8 قسمتی در سال 2019 پخش می شود !

الکس گارلند یکی از فیلم سازان به نام هالیوود است که برای ساخت فیلم های مفهومی علمی/ تخیلی نظیر Ex Machina و Annihilationشهرت دارد. حالا او مشغول کار بر روی پروژه جدیدی به نام Devs است، سریال Devs یک مینی سریال 8 قسمتی در ارتباط با مهندس کامپیوتر ی است که پس از مرگ دوست پسرش، به شرکتی که در آنجا کار می کند مظنون می شود و تحقیقات علیه کمپانی را آغاز می کند.

در این سریال Sonoya Mizuno ( ربات ساکت در اکس ماشینا)، در نقش لیلی چان به ایفای نقش خواهد پرداخت، مهندس نرم افزاری که در یک کمپانی غول تکنولوژی به نام Amaya فعال است. Nick Offerman هم قرار است نقش مدیر کمپانی تکنولوژی را ایفا کند. شخصی که به صورت دیوانه وار علاقه مند به توسعه بخش مخفی کمپانی اش است.Jin Ha, Zach Grenier, Stephen McKinley Henderson, Cailee Spaeny, و Alison Pill از سایر ستارگان این سریال هستند.

همچنین بخوانید »

۱۰ تا از بهترین سریال های علمی تخیلی !

بهترین فیلم های علمی تخیلی با موضوع ربات ها

۱۰ تا از بهترین پوستر های فیلم های علمی تخیلی تمام دوران

اوایل امسال گارلند در مصاحبه ای با مجله Verge اعلام کرد؛ فیلم هایی که من می سازم با ان چیزی که در باکس آفیس می فروشد متفاوت است ! او به سبک فیلم های ساخته شده او و فیلم هایی که در باکس آفیس موفق هستند اشاره می کند. هر دو فیلم Ex Machina و Annihilation ، فیلم های بلند مفهومی در زمینه گونه های دیگر حیات و ربات ها بودند در نتیجه جا کردن آنها در زمان 2 ساعت فیلم کار بسیار سختی بود.

گارلند ادامه می دهد؛ ” با خودم فکر کردم با ساختن سریال و کار در تلویزیون، تنش ناشی از موفقیت در باکس آفیس وجود ندارد در نتیجه با دست باز و خیال آسوده تری می توانم کار کنم!” هر هشت قسمت این سریال توسط الکس گارلند نوشته شده و هر 8 قسمت را نیز خودش کارگردانی خواهد کرد.

شبکه فاکس اعلام کرده سریال Devs در سال 2019 پخش خواهد شد.

در ادامه بخوانید

  • پلیس آهنی باز می گردد ! این بار با فیلمی به کارگردانی نیل بلومکمپ !

  • معرفی سریال Dark / دیروز، امروز و فردا پی در پی نیستند !!!

  • بهترین سریال های ۲۰۱۷ به انتخاب مجله وارونه

نوشته پروژه جدید الکس گارلند یک سریال 8 قسمتی برای شبکه فاکس اولین بار در وارونه پدیدار شد.