نیکلاس کیج ارباب جنگ شد

نیکلاس کیج و بیل اسکارزگار، پدر و پسر را در دنباله فیلم «ارباب جنگ» ایفا خواهند کرد.

به نقل از ورایتی، نیکلاس کیج به دنیای پنهان فروش غیرقانونی اسلحه بازخواهد گشت، اما این بار کار او به یک امر خانوادگی تبدیل شده است.

ستاره برنده اسکار، دوباره با اندرو نیکول، نویسنده و کارگردان در «اربابان جنگ» (Lords of War) که دنباله فیلم جنایی آن‌ها در سال ۲۰۰۵ است، متحد خواهد شد.

نقش کیج، فروشندگی اسلحه است که از نظر اخلاقی قوانین را زیر پا گذاشته است.

گروه Vendôme از این پروژه حمایت می‌کند و قرار است فیلمبرداری اصلی را در پاییز ۲۰۲۳ آغاز کند.

FilmNation Entertainment حقوق فروش بین‌المللی را بر عهده گرفته است و فیلم را در جشنواره فیلم کن معرفی می‌کند، در حالی که CAA Media Finance حقوق داخلی را اداره می‌کند.

فیلیپ روسلت و فابریس جیانفرمی که فیلم اصلی را تهیه کردند، در کنار کیج زیر نظر شرکت او، Saturn Films تهیه این کار را بر عهده دارند و اسکارزگارد، تهیه‌کننده اجرایی کار است.

«اربابان جنگ» داستان اورلوف (کیج)، بدنام‌ترین اسلحه‌فروش جهان را روایت می‌کند که متوجه می‌شود پسری به نام آنتون (اسکارزگارد) دارد که در تلاش است پدرش را بالا ببرد.

آنتون در حال جمع‌آوری یک ارتش مزدور برای مبارزه با درگیری‌های خاورمیانه آمریکا است و این باعث ایجاد یک رقابت تلخ بین نسلی می‌شود، رقابتی که پدر و پسر را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد.

نیکول گفت: خیلی چیز‌های بیشتری برای کشف این شخصیت‌ها وجود دارد. افلاطون به بهترین وجه گفته است – «فقط مردگان پایان جنگ را دیده‌اند.» من مشتاق هستم که زمان بیشتری را در جمع شیطان جذاب، یوری اورلوف و اکنون پسر او بگذرانم.»

فیلیپ روسلت از واندوم درباره این فیلم گفت: جهان «ارباب جنگ» از نظر داستان‌هایی که می‌توانیم بگوییم کمبود مهمات ندارد و ما بسیار هیجان‌زده هستیم که داستان دیگری را تعریف کنیم که سفر خطرناک یوری و آنتون را دنبال می‌کند.

نیکول، نویسنده و کارگردانی است که بیشتر به خاطر کارش در فیلمنامه «نمایش ترومن» (The Truman Show) که نامزدی جایزه اسکار را برایش به ارمغان آورد، شناخته شده است. او در ادامه، فیلمنامه‌های خود از جمله «آنون» (Anon)، «قتل خوب» (Good Kill) و «مجری» (The Host) را کارگردانی کرد.

کیج برای بازی در فیلم «ترک لاس وگاس» (Leaving Las Vegas) برنده جایزه اسکار شد و برای فیلم «اقتباس» (Adaptation) نامزد شد. «وزن تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم» (The Unbearable Weight of Massive Talent)، «خوک» (Pig) و «رنفیلد» (Renfield) از آخرین کار‌های او هستند.

اسکارزگارد اخیراً در «جان ویک: فصل ۴» (John Wick: Chapter ۴) در کنار کیانو ریوز بازی کرده است و در فیلم «کلاغ» (The Crow) که توسط روپرت سندرز کارگردانی می‌شود، بازی خواهد کرد.