یک انیمیشن میلیاردی شد

انیمیشن کمدی «لوپتو» به تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی در کمتر از ده روز از اکران خود با فروش ۴۶ هزار قطعه بلیط در صدر جدول فروش سینما‌ها نشست.

سینمای ایران این هفته در مجموع چهار میلیارد و ۹۰۷ میلیون و ۸۶۵ هزار مخاطب داشت که این مقدار نسبت به هفته گذشته روند صعودی داشته است.

انیمیشن «لوپتو» به تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و کارگردانی عباس عسکری که از ۱۱ آبان ماه در سینما‌های سراسر کشور اکران داشته است، درحال حاضر با فروش ۴۶ هزار بلیت به ارزش یک ملیارد و ۱۹۸ میلیون تومان و فروش کل یک میلیارد و ۳۶۶ میلیون و ۹۲۰ هزار و ۵۰۰ توامن در صدر جدول فروش سینما‌ها قرار گرفته است.

فیلم کمدی «انفرادی» ساخته سیدمسعود اطیابی در آخرین هفته از اکران خود با فروش ۳۰ هزار بلیت به ارزش ۹۲۱ میلیون تومان در رتبه دوم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

انیمیشن «پسر دلفینی» به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش در هفته نهم اکران خود با فروش ۳۱ هزار قطعه بلیط به ارزش ۸۱۰ میلیون تومان رتبه سوم جدول فروش سینما‌ها را از آن خود کرد.

فیلم سینمایی «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار در سیزدهمین هفته از اکران خود با فروش ۱۱ هزار قطعه بلیت به ارزش ۳۸۱ میلیون تومان، توانست در رتبه چهارم جدول فروش سینما‌ها قرار گیرد.

«دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، در هفته دوازدهم نمایش خود با فروش ۱۰ هزار قطعه بلیت به ارزش ۳۶۶ میلیون تومان توانست رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها را از آن خود کند.