بیوگرافی ابوالفضل رجبی ایفای نقش بهروز پایتخت 6

بیوگرافی ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز سریال پایتخت 6 به همراه عکس های جدید و داستان شروع فعالیت تا الگوی هنری و زندگی اش را می خوانید.

تولد و خانواده رجبی

ابوالفضل رجبی متولد 27 تیر 1386 در ساری، بازیگر است. در ساری به دنیا آمده اما اصالتا از سمت پدر و مادر اهل جویبار و سواد کوه است، پدرش کارمند فرودگاه و رستوران دار و مادرش خانه دار است. او تنها یک برادر کوچکتر از خود دارد.

دوره های بازیگری

اولین بار در سال 1397 وقتی 11 ساله بود در قائم شهر به کلاس های بازیگری رفت و در آموزشگاه آسا زیر نظر عباس میار دوره دید.

آغاز با پایتخت

نوروز 99 در 13 سالگی با سریال پایتخت در فصل ششم با نقش بهروز فریبا، پسر فهمیه و بهبود اولین تجربه بازیگری حرفه ای خود را در جلوی دوربین بدست آورد. او در این سریال همبازی سارا و نیکا فرقانی اصل می باشد.

علاقه به کشتی و فیلم

در کنار بازیگری، ورزش مورد علاقه اش کشتی است، بخشی از اوقات فراغتش را صرف خواندن کتاب و بیشترش را نیز صرف دیدن فیلم می کند.

خانواده ای استقلالی

در فوتبال صرفا یک بیننده سرسخت هستم، با احترام به تیم های رقیب اما من یک استقلالی دو آتیشه هستم ولی در رقابت های آسیایی تمام تیم های ایرانی را دوست دارم. تمام اعضای خانواده من عاشق استقلال هستند.

الگوها

اکبر عبدی را بخاطر بازی بسیار زیبایش، بعنوان الگوی خود در بازیگری و در زندگی شخصی هم الگویش را جهان پهلوان تختی معرفی می کند.

سریال ها

سریال پایتخت 6 – 1399

فیلم سینمایی

فیلم گل به خودی – 1399