ساعت های بازیگران هالیوودی را بشناسید

سلبریتی ها و افراد معروف مثل بازیگران تاثیر زیادی روی مردم برای انتخاب نوع پوشش دارند. برند های ساعت لوکس مانند امگا،‌ رولکس، تگ هویر و … برای این که افراد مشهور از ساعت های گران قیمت آنها استفاده کنند در رقابت هستند. تأیید این افراد از برند های خاص ساعت می تواند به فروش و محبوبیت آنها کمک بسیاری کند و تقاضای آن را به طور قابل توجهی افزایش دهد. در ادامه قصد داریم به معرفی ساعت های افراد معروف و بازیگران هالیوودی بپردازیم. با ما همراه باشید.

بسیاری از افراد مشهور و سلبریتی ها از ساعت برند های خاص استفاده می کنند. سلبریتی ها و افراد مشهور مثل افراد ثروتمند، سیاستمداران، بازیگران، ورزشکاران و … هر بار که آن ساعت را دست می کنند، آن را در معرض دید ملیون ها بیننده قرار می دهند. به همین خاطر شرکت های ساعت مچی لوکس نیز برای نشان دادن ساعت های خود مثلا در فیلم های برتر هزینه‌های کلانی می کنند.

 

ساعت مچی لئوناردو دی کاپریو

برند تگ هویر یکی از برندهای لوکس شناخته شده ساعت مچی سوئیسی در جهان است که در تاریخچه اش موفقیت های زیادی به چشم میخورد. این برند توسط بسیاری از افراد مشهور از جمله دی کاپریو استفاده می شود. دی کاپریو در برخی از فیلم هایش نیز ساعت این برند را به دست داشته است.

 

ساعت مچی دواین جانسون

دواین جانسون یکی از بهترین و پر درآمد ترین بازیگران جهان است. او نمونه ی فردی است که می داند چگونه ساعت مرد همیشه باید سبک، شخصیت و فیزیک او را منعکس کند. از ساعت هایی که او دست می کند می توان به ساعت های برند ایتالیایی پنرای، IWC،‌ ساعت رولکس، Arnold & Son و … اشاره کرد که مناسب استایل و شخصیت او هستند.

 

ساعت مچی برد پیت

برد پیت که یکی از معروف ترین مردان هالیوود است ساعت های لوکسی از برند هایی مثل پتک فیلیپ، برایتلینگ و… است. اما درست مثل انتخاب فیلم هایش، او دوست دارد با برخی از مارک های ساعت منحصر به فرد تنوع ایجاد کند. او همچنین سفیر برند تگ هویر بوده است. ساعت اسپرت لوکس او Patek Phillippe Nautilus دارای صفحه تیره ای است که با قاب و بند استیل ضد زنگ آن مطابقت دارد.

 

ساعت مچی تام کروز

اخیراً، تام کروز انتخاب عجیب و غریب خود از لباس‌های مچ‌بانک تازه‌کار را با Caliber de Cartier حفظ کرده است. این ساعت اسپرت فولادی قوی Cartier است که اخیراً – و بی سر و صدا – محو شده است، بنابراین شاید کروز به دنبال چیزی است.

این بازیگر درجه یک هالیوود یکی از طرفداران Bremont ALT1-C است. ساعت مچی های این برند عناصر و سبک هواپیما را منعکس می کند و تام کروز یکی از طرفداران برند برمونت است. او مانند دیگر هنرمندان با بسیاری از سازندگان برندهای پیشرفته از جمله IWC، کاسیو جی شاک، امگا و Panerai هم دیده شده است.

 

ساعت مچی انجلینا جولی

این واقعیت که جولی انتخاب کرد تانک لوئیس کارتیه خود را بپوشد نشان می دهد که او در انتخاب خرید ساعت زنانه به همان اندازه متفکر است. اول از همه، Cartier Tank یکی از آن ساعت‌های نمادین و قابل تشخیص فوری است.

 

ساعت مچی لیدی گاگا

او برند خود را به بازار عرضه می کند و حس مد عجیب او نقشی کلیدی در شخصیت عمومی او دارد. لیدی گاگا به عنوان سفیر تودور نشان می دهد که چگونه می توان ساعت های این برند را پوشید تا ظاهری شیک داشته باشد. انتخاب اصلی لیدی گاگا یک بلک بای کلاسیک با قاب مات مات بر روی یک بند پارچه ای بورگوندی است.

 

 

 

ساعت مچی جانی دپ

آخرین و مناسب ترین ساعت در مجموعه ساعت های جانی دپ، ساعت 45 میلی متری نسخه محدود Corum Bubble Pirates است. 08215020. Corum به عنوان یک شرکت برای ساعت های منحصر به فرد خود شناخته شده است، اگرچه از نظر فنی پیشرفته نیستند، اما با تنوع در طراحی آن را جبران می کنند.