معرفی و نقش بازیگران سریال خاتون

سریال خاتون یکی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و تهیه کنندگی تینا پاکروان محصول سال 1400 کشور ایران است. از بازیگران اصلی سریال میتوان به نگار جواهریان، اشکان خطیبی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، میرسعید مولویان و .. اشاره کرد. این سریال در ژانر درام-تاریخی به قلم تینا پاکروان نگارش شده است.

در ادامه به معرفی نقش بازیگران سریال خاتون میپردازیم، همانطور که میدانید یا شاید نمیدانید!!! سریال خاتون از رسانه هکس دانلود قابل دانلود و تماشا میباشد.

نگار جواهریان «خاتون» را زندگی می کند خاتون روایت داستانی-تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود. تاریخ ایران با همه فراز و فرودش در زندگی تک تک ما جریان دارد. «خاتون» داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

اشکان خطیبی «شیرزاد ملک» را زندگی می‌کند اشکان خطیبی پس از دوری هفت ساله از سینما و سریال با خاتون، اولین سریال تینا پاکروان به بازیگری باز می‌گردد. «شیرزاد ملک» معاون رکن دو ارتش، نظامی سخت گیر و همسر خاتون قصه‌ی ما است. عاشق است اما.

شبنم مقدمی «فخرالنسا» را زندگی می‌کند شبنم مقدمی در خاتون، اولین سریال تینا پاکروان با بازی در نقش «فخر النسا» به ایفای نقش می‌پردازد. «فخر النسا» زنی قدیمی، قجری که با ناصرخان ملک لاهیجی ازدواج کرده و از تهران به شمال آمده است. «فخرالنسا» مادر شیرزاد ملک و مادرشوهر خاتون قصه ماست.

بازیگران سریال خاتون

مهران مدیری «جهانگیر روزبه» را زندگی می‌کند مهران مدیری در خاتون، اولین سریال تینا پاکروان در نقش «جهانگیر روزبه» به ایفای نقش می‌پردازد. «جهانگیر روزبه» مردی زیرک، پرنفوذ، طناز و فرصت طلب که انگلوفیل است و گمان دارد دنیا بر کاکل انگلیسی ها می چرخد. «جهانگیر روزبه» دایی جون انگلیسی خاتون قصه ماست.

میرسعید مولویان «رضا فخار» را زندگی می‌کند میرسعید مولویان در خاتون، در نقش «رضا فخار» به ایفای نقش می‌پردازد. میر سعید مولویان پیشتر با اولین حضور خود در سینما با بازی در فیلم «تومان»، توانست نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شود. «رضا فخار » مردی میهن پرست است که اشغال ایران توسط متفقین را تاب نمی آورد و برای آزادی مردم و سرزمینش می جنگد. ششم تیر ماه تولد «رضا فخار» قصه‌ی ماست…

ستاره پسیانی «پروین» را زندگی می‌کند ستاره پسیانی در خاتون در نقش «پروین» به ایفای نقش می‌پردازد. «پروین» معلم مدرسه و دختری مبارز است که برای خاک این سرزمین و مردمش می جنگد. پروین، تنها دوست خاتون قصه ی ماست.

فرخ نعمتی «سرتیپ آریا» را زندگی می‌کند فرخ نعمتی در خاتون، در نقش «سرتیپ آریا» به ایفای نقش می‌پردازد. «ای ایران ایران، دور از دامان پاکت دست دگران، بد گهران ای عشق سوزان، ای شیرین‌ترین رویای من تو بمان، در دل و جان» «سرتیپ آریا» فرمانده نظامی گیلان مصداق بارز این شعر؛ مافوقِ شیرزاد ملک قصه‌ی ماست.

برای دانلود سریال خاتون تینا پاکروان میتوانید از هکس دانلود اقدام به دانلود این سریال تاریخی نمایید.

بهناز جعفری «رعنا» را زندگی می‌کند بهناز جعفری در خاتون، اولین سریال تینا پاکروان در نقش «رعنا» به ایفای نقش می‌پردازد. «رعنا» همسر دوم ناصرخان ملک لاهیجی، زنی روستایی، ساده و مهربان. رعنا، هووی فخرالنسا قصه‌ی ماست.

رضا بهبودی «دکتر بوکوفسکی» را زندگی می‌کند رضا بهبودی در خاتون، اولین سریال تینا پاکروان در نقش «دکتر بوکوفسکی» به ایفای نقش می‌پردازد. «دکتر بوکوفسکی» پزشکی لهستانی است که در بندر پهلوی مشغول ساخت بیمارستان است. سرنوشت او در این سرزمین به گونه ای دیگر رقم می خورد.