معرفی فیلم پیشی میشی

پیشی میشی فیلمی به کارگردانی حسین قناعت و تهیه‌کنندگی احمد احمدی ، محصول سال ۱۳۹٨ است. این فیلم در شهرستان آبدانان درسال ۱۳۹۹ ساخته شد توسط اداره وزارت ارشاد اسلامی استان ایلام و همینطور موسسه فرهنگی هنری اوج که همکاری لازم را داشتند. لازم به ذکر است که چند بازیگر آبدانان ی در این فیلم بازی کرده اند.

فیلم سینمایی پیشی میشی (Pishi Mishi) ، نام فیلمی کمدی – اجتماعی مناسب برای گروه کودک و نوجوان به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی احمد احمدی و نویسندگی حسین قناعت می باشد که در سال 1398 تولید گردیده است. فیلم پیشی میشی یک کمدی شاد برای کودکان و نوجوانان است که لوکیشن هایی فیلمبرداری آن در تهران و جاجرود انجام شده است و هم زمان محمد توکلی مشغول تدوین آن بود و هم اکنون آماده نمایش است. قناعت پیشتر ساخت فیلم های کودک و نوجوان همچون قهرمانان کوچک ، لازانیا و تپلی و من را در کارنامه دارد.

خلاصه داستان فیلم پیشی میشی

هیچ عشقی به اندازه عشق فرهاد به ملوس پرشور و دردسرساز نیست، شاید به خاطر شباهت فرهاد به آلن دلونه که همه رو عاشق خودش می‌کنه.

لیست بازیگران فیلم پیشی میشی

بهاره رهنما، رضا شفیعی جم، نفیسه روشن، ارژنگ امیرفضلی، علی کاظمی، ساعد هدایتی، محمد شیری، یوسف صیادی، صدیقه کیانفر، عباس محبوب، طاها عابدی، ماهان عابدی، مهدی حدادی

عوامل ساخت فیلم پیشی میشی

نویسنده و کارگردان: حسین قناعت / تهیه کننده: احمد احمدی / مدیر فیلمبرداری: امیر معقولی / تدوین: محمد توکلی / صداگذاری و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق / موسیقی متن: محمد احمدی / جلوه های ویژه تصویری: علی تصدیقی / طراح گریم: کامران خلج / دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مهدی مطلبی / ساخت تیزر و آنوس: امیرشیبان خاقانی / ساخت تیتراژ: سپهر جهانگیری / توزیع کننده: رسانه فیلمسازان مولود

لینک دانلود فیلم پیشی میشی از سایت هکس دانلود