بیوگرافی شالی زمردی مجری فاکس نیوز

بیوگرافی شالی زمردی مجری و گوینده اخبار فاکس نیوز با عکس همسرش بهروز و فرزندانش با ناگفته های شروع تا شهرت اش می خوانید.

بیوگرافی شالی زمردی

شالی زمردی متولد 7 فوریه 1983 در آمریکا ، مجری و گوینده اخبار است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روزنامه نگاری و لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در فولرتون می باشد که الان گوینده بخش فاکس نیوز 5 است.

از پدری ایرانی در آمریکا

شالی زمردی (Shally Zomorodi) 18 بهمن 1361 از پدری اهل رشت در آمریکا به دنیا آمد و با اینکه با زبان انگلیسی بزرگ شد بعدا فارسی را هم یاد رفت.

خبرنگاری از مدرسه تا شبکه

فعالیت رسانه ای او از سال 1995 وقتی تنها 12 سال داشت با تهیه اخبار از رویدادهای مدرسه و تهیه روزنامه دیواری شروع شد. او سپس از سال 1997 بعنوان کارورز وارد تولید و ویرایش اخبار روزنامه و مصاحبه های مستقیم شد تا اینکه سال 2001 به برنامه خبری صبحگاهی محلی راه یافت.

در مسابقات دختر شایسته

خانم زمردی در 16 سالگی وارد فعالیت مدلینگ شد و توانست سال 2001 در مسابقات زیبا Miss Orange County نفر اول شود ، او در رقص ایرانی گیلانی نیز مهارت خاصی دارد.

ورود به شبکه فاکس نیوز

از سال 2003 اجرای برنامه محلی صدای آمریکا را برعهده گرفت و در کنار آن بعنوان نویسنده و ویراستار نیز به مدت سه سال و سه ماه مشغول بود. در نهایت از سال 2006 تا 2007 به شبکه KDOOX-V منتقل و از سال 2008 که 25 ساله بود مجری برنامه صبحگاهی شبکه FOX 5 در بخش محلی سن دیگو شد.

نحوه ازدواج و 4 فرزند

شالی زمردی از 22 ژوئیه 1999 با یک ایرانی بنام بهروز وارد رابطه عاشقانه شد و در نهایت بعد از شش سال عروسی خود را در سال 2005 برگزار کردند. حالا ثمره این زندگی سه پسر و یک دختر می باشد، آرشیامهر متولد 2010 ، آرشان متولد سال 2013 ، شایلا متولد 2016 و شایدن متولد سال 2019 می بشد.

سه مراسم ازدواج !

شارلی و همسرش تاکنون سه بار مراسم عروسی گرفتند. یکبار به رسم سنت ایرانی ، یکبار به سنت آمریکایی و بار سوم به درخواست فرزندانشان که چرا آنها در مراسم عروسی نبودند مجبور شدند بازهم یک مراسم بگیرند.

قد و وزن تا درآمد و دارایی

162 سانتی متر قد و 57 کیلوگرم وزن دارد و طبق گزارش رسانه های آمریکا خالص دارایی او 1 میلیون دلار بوده و سالانه از شبکه فاکس 56 هزار دلار حقوق می گیرد.

طرفدرا سریال پایتخت

اوکه در سال های اخیر بخاطر تبریک های فارسی خود و همکارانش در شبکه فاکس سن دیگو سر زبان ها افتاده، در نوروز 99 نیز با انتشار عکسی از سریال پایتخت نوشت که این شب ها با همسرش در حال تماشای این مجموعه می باشد.

از ترک تا رشتی

می گوید اصالتا یه کوچولو ترکم ، یه ذره کُردم و یه عالمه رشتی هستم ، مادرم و خاله ام 20 سال پیش در کالیفرنیا رستوران دار بودند و الان تو کار شیرینی فروشی اند.

ایران فقط یکبار

من در ایران به دنیا نیامدم و آخرین باز که به ایران سفر کردم 4 سال داشتم با این حال یادگیری زبان فارسی برایم اهمیت داشت و الان تسلط دارم. خیلی آرزو می کنم یک روزی برگردم ، بیشتر خانواده ام ، از عزیزم جونم تا خاله هایم در ایران زندگی می کنند.

20 سال بیداری 3 صبح

بیست سال زندگی ام هر روز سه صبح بیدار می شوم و تا زمان آماده شدن گوشی ام رو باز می کنم تا اخبار روز را بشنوم. سپس راهی اداره می شود تا راس ساعت 6 صبح اخبار صبحگاهی از شبکه فاکس 5 سن دیگو را بخوانم.