پایان فیلمبرداری سریال سیاوش/ سریال جدید نمایش خانگی

سریال سیاوش که این سریال در سکوت خبری تولید شده است به کارگردانی سروش محمدزاده، تهیه‌کنندگی مهدی یاری و مجری طرح صادق یاری به پایان رسید.

سیاوش یک ملودرام اجتماعی است که با رگه‌های تند نقد اجتماعی همراه است این سریال در محله های جنوب شهر تهران تولید شده است و در آن میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، علیرضا جعفری، مهدی حسینی نیا، سوگل خلیق، محمذرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، محمد ولی‌زادگان، مهدخت مولایی، علی عامل‌هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی و مرجان قمری حضور دارند.

سریال جدید نمایش خانگی سیاوش

سیاوش که به چالش های زندگی در شهرهای بزرگ پرداخته پدری را به تصویر می کشد که دچار آلزایمر است و همین بیماری خانواده اش را در مسیری پرچالش قرار می دهد. مجید صالحی در این مجموعه در نقش و گریمی متفاوت هنرنمایی کرده است. «سیاوش» یکی از پُرستاره‌ترین سریال های نمایش خانگی است.

از مارال (ترلان پروانه) در سیاوش رونمایی شد. یکی از متفاوت ترین نقش های من در دوران کاریم . سریال سیاوش در سایت IMDb

سریال «سیاوش» به کارگردانی سروش محمد زاده و تهیه‌کنندگی مهدی یاری جدیدترین سریال شبکه خانگی است که به صورت اختصاصی تنها از پلتفرم نماوا پخش خواهد شد.میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، ترلان پروانه، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، سوگل خلیق ،علیرضا جعفری، محمد ولی‌زادگان،مهدی حسینی‌نیا،، محمدرضا صولتی، مرجان اتفاقیان، مهدخت مولایی، علی عامل هاشمی، رویا جاویدنیا، ناهید مسلمی، الهام جدی، مرجان قمری و با هنرمندی مجید صالحی بازیگران سریال «سیاوش» هستند. صادق یاری نیز به عنوان مجری طرح در این پروژه حضور دارد.

تاریخ دقیق پخش این سریال جمعه ها از سایت هکس دانلود میباشد. جهت دانلود سریال سیاوش به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.