فیلم هزارپا پربازدیدترین فیلم ایرانی در یوتیوب

قسمت اول فیلم «هزارپا» ساخته ابوالحسن داودی با بیش از سه میلیون بازدید، پربازدیدترین فیلم ایرانی یوتیوب است.

فیلم ایرانی «هزارپا» به تهیه‌کنندگی رضا رخشان که در زمان اکران خود موفق شد رکورد فروش تاریخ سینمای ایران را جابه‌جا کند و پرفروش‌ترین فیلم سال شود، حالا در رکوردزنی تازه خود توانسته پربازدیدترین فیلم ایرانی در شبکه اجتماعی یوتیوب باشد.

البته لازم به ذکر است که فیلم در دو بخش در یوتیوب منتشر شده و این رکورد شکنی مربوط به قسمت اول این فیلم است.

«هزارپا» در میان کاربران سلام سینما هم امتیاز ۷.۹ را از آن خود کرده که امتیاز خوبی محسوب می‌شود. همچنین فیلم توانست در زمان اکران خود به آمار فروش ۳۸,۰۴۸,۴۸۷,۰۰۰ تومان دست یابد.

هرچند یک سال بعد از اکران «هزارپا»، فیلم «مطرب» رکورد فرروش آن‌را شکست، اما کماکان فیلم ابوالحسن داوودی تماشاگر بیشتری دارد. با وجود اینکه «مطرب» به فروش «هزارپا» دست پیدا کرده است اما نتوانسته، رکورد تعداد تماشاگران این فیلم را بزند.

تعداد تماشاگران فیلم «هزارپا»، بیش از 4 میلیون نفر و تعداد تماشاگران فیلم «مطرب» بیش از 3 میلیون نفر بودند.

از جمله دیگر ویدیوهای ایرانی پربازدید در یوتیوب می‌توان به اجرای «بهت قول می‌دم» محسن یگانه با بازدید بیش از صد میلیون اشاره کرد.

فیلم هزارپا با بیش از سه میلیون بازدید، پربازدیدترین فیلم ایرانی یوتیوب است.

فیلم سینمایی «هزارپا» به تهیه‌کنندگی رضا رخشان که در زمان اکران خود موفق شد رکورد فروش تاریخ سینمای ایران را جابه‌جا کند و پرفروش‌ترین فیلم سال شود، حالا در رکوردزنی تازه خود توانسته پربازدیدترین فیلم ایرانی در شبکه اجتماعی یوتیوب باشد.

البته لازم به ذکر است که فیلم در دو بخش در یوتیوب منتشر شده و این رکورد شکنی مربوط به قسمت اول این فیلم است.

«هزارپا» در زمان اکران خود به آمار فروش بیش از ۳۸ میلیارد تومان دست یافت.

دانلود فیلم هزارپا