محصولات برند دوان اوریفلیم

ریمل حجم دهنده ترمندوس د وان اوریفلیم The ONE Tremendous

ریمل ترمندوس دوان The One Tremendous اوریفلیم Oriflame با برس منحنی و خاص خود مژه ها را از هم جدا کرده، حجم فوق العاده ای به آنها میدهد و بدون ریزش ساعت ها بر روی مژه شما باقی میماند و حالت زیبای مژه های شما را حفظ میکند.
مژه ها را به شدت مشکی میکند و حتی ریزترین مژه ها در گوشه چشم را پوشش می دهد. با این ریمل می توانید حالت گربه ای به چشمان خود بدهید. وقتی مژه های قسمت بیرونی چشم حجیم, بلند و خمیده به سمت ابروهایتان باشند, چشمانی جذاب به حالت گربه ای خواهید داشت. برس مژه این ریمل دارای انحنای ارگونومیک بوده و سر آن گرد می باشد و همین باعث ایجاد این قابلیت می شود. برس ریمل با داشتن موهای بسیار ریز و ظریف در تعداد بالا، تمامی مژه ها را پوشش می دهد.
از نوک بلانت می توان برای اضافه کردن حجم اضافی در موارد دلخواه استفاده کرد. برای استفاده راحت, از الیاف فوق العاده نرم در طراحی محصول استفاده شده است، این برس به گونه ای طراحی شده است که هر نوع مژه را به بهترین حالت مژه شما تبدیل کند! ریمل ترمندوس د وان اوریفلیم از پر طرفدارترین و با کیفیت ترین محصولات این شرکت به شمار میرود و طرفداران بسیاری دارد.

پاک کننده آرایش دور چشم دوان ضدآب اوریفلیم The One

پاک کننده آرایش دور چشم دوان ضدآب اوریفلیم The One

پاک کننده آرایش دوان ضدآب و دوفاز اوریفلیم The ONE مناسب پاک کردن آرایش دور چشم پاک کننده سریع ریمل و خط چشم ضدآب و بدون ایجاد حساسیت و ایجاد ریزش در مژه ها با ایجاد احساس نرمی و صافی و شادابی ایده آل برای چشمهای حساس و استفاده کنندگان از لنز. این محصول برای افراد بالای 15 سال و برای همه انواع پوستها مناسب است. برای استفاده از پاک کننده آرایش دوان اوریفلیم ابتدا بطری را به خوبی تکان دهید تا دو قسمت جدا شده با هم مخلوط شوند سپس مقداری از آن را روی پنبه بریزید و به آرامی اطراف چشمها بکشید بدون نیاز به شستشو

 

ریمل دوسر حجم دهنده دو فرچه اوریفلیم دوان دابل افکت The One

ریمل حجم دهنده و بلند کننده دو فرچه Double Effect اوریفلیم از جمله محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی شیکولات است که توجه بسیاری از افراد علی الخصوص خانم ها را به خود جلب نموده است. این ریمل دارای دو سر می باشد که برای بلند کردن مژه ها لازم است از برس بالایی و برای پر پشت کردن آنان از برس پایینی استفاده می شود. ریمل دو سر اوریفلیم ساخته شده از مواد کاملاً گیاهی می باشد. این ریمل برای تمامی چشم ها سازگار است و ایجاد حساسیت نمی کند. ماندگاری بالای این ریمل از جمله ویژگی های بارز آن می باشد. بر خلاف بسیاری از ریمل های چشم، این ریمل دارای ریزش و سیاه شدگی اطراف چشم نمی باشد.

 

رژ لب مات دوان اوریفلیم THE ONE Lip Sensation Matte

رژلب را میتوان دوست داشتنی ترین لوازم آرایش خانم ها دانست. بطوری که اگر از هیچکدام از لوازم های آرایشی استفاده نکنند ولی استفاده از رژلب جزو ضروریات محسوب میشود. رژلب ها انواع مختلفی دارند. همچنین باعث زیبایی میشود. رژ لب یا ماتیک یک فراوردهٔ آرایشی است که حاوی مواد رنگی، قهوه، روغن، موم و نرم‌کننده پوست است که برای مالیدن رنگ و بافت بر روی لب‌ها به‌کار می‌رود. انواع گوناگونی از رژ لب ساخته شده است. رژلب مات ولوت دِوان اوریفلیم ، لب هایی مات و بی عیب و نقص را به شما هدیه میدهد. محصولی با بافت غلیظ و رنگ قوی و ماندگاری بالا، ارمغان دهنده زیبایی خاص و کم نظیر برای شما خواهد بود. این محصول از مواد درجه یک ارگانیک و مغذی ساخته شده، ضد حساسیت و فاقد سرب است. همچنین وجود میکروسفرهای ریز و پودری، یک ترکیب مخملی مات و عالی بر روی لبها ایجاد میکند.