زمان پخش سریال گیسو (عاشقانه 2) با بازی هومن سیدی

در این مقاله توضیحاتی در مورد زمان پخش سریال گیسو به همراه خلاصه داستان عشق 2 خواهیم داشت! با ما بمان. این روزها ، فصل دو از سریال های عاشقانه در مرحله پیش تولید است و برخلاف آنچه تصور می شد ، به جای حذف شخصیت “گیسو” با بازی مهناز افشار ، با تغییر نام این سریال روی این شخصیت متمرکز شدند. “گیسو”. ! سریال نمایش خانگی “گیسو” به تازگی در تهران منتشر شده است و برخی از بازیگران اصلی این پروژه جلوی دوربین رفتند.

داستان سریال های عاشقانه با درگیری های یک زوج جوان آغاز می شود و سپس به مشکلات هر یک از شخصیت هایی که از طریق پگاه و همسرش به مخاطب معرفی می شوند ، می پردازد! سارا بیات و محمدرضا گلزار زوج اصلی این سریال بودند و در کنار آنها افرادی مثل هومن سیدی ، بهاره کیان افشار ، حسین یاری ، پانته آ بهرام و ای ایفای نقش کردند.

اما پس از آن و درست در جایی که درگیری بین پگاه و همسرش به اوج خود می رسد ، شخصیت گیسو با مهناز افشار وارد داستان می شود! در ابتدا او خود را به عنوان دختر حاجی با بازی مسعود ریگان معرفی می کند اما بعدا مشخص می شود که وی همسر مذهبی حاجی و مادر دوم حسین یاری است! اما در پایان فصل اول سریال ، گیسو از فعالیت ها و همکاری های خود با گروهی پرده برداشت که رنگ و بوی جاسوسی داشت.

به تازگی ، منوچهر هادی به عنوان یکی از پرکارترین کارگردانان سینمای ایران در چند سال گذشته که هنوز سریال دل را در شبکه تئاتر خانگی دارد.

منوچهر هادی که شانس خود را در شبکه تئاتر خانگی با یک سریال عاشقانه امتحان کرد و سپس دوباره با رحمان 1400 تصمیم گرفت رکورد پرفروش ترین فیلم سال را بشکند ، این روزها که مورد استقبال مخاطبان و سریال های درام قرار گرفت به علت شیوع کورونا. خانه بالاتر رفته است ، او سریال “دل” را به مخاطبان عرضه کرده است و به گفته وی ، سریال او در هر قسمت رکورد قسمت قبلی را می شکند! البته این سریال با انتقادهای زیادی روبرو شده است؛ از ریتم آهسته گرفته تا انتخاب بازیگران این سریال مواردی هستند که بیشتر مخاطبان این سریال در شبکه های اجتماعی درباره آن می نویسند.

وی در این مصاحبه در پاسخ به این سؤال که “با عشق چه می کنی؟” فصل دوم را درست می کنید؟

برای دانلود سریال خانگی گیسو به سایت هکس دانلود سر بزنید

وی گفت: “ما قبلاً متعهد به ساخت فصل دوم عاشقانه بودیم و یک قرارداد هم داشتیم. آنها فیلم نامه را می نویسند. میزان حساسیت خاصی روی آن سریال زیاد است. فرهنگ و راهنمایی اسلامی به اندازه کافی مهربان بودند که به همان اندازه با ما همکاری کنند تا آنجا که ممکن است ، و به نمایندگی از شورا ، ما یک مشاور را به ما دادند که از ابتدا در کنار ما باشد تا کار را شروع کنیم. اولین چیزی که ما جدی می گیریم عاشقانه است. ”

وی همچنین درباره مشکلات مهناز افشار و احتمال تغییر بازیگر گفت: “به خاطر نقش او صد در صد. او خودش قصد بازگشت به ایران را ندارد. اساساً ما باید ابتدا به ایران بیاییم تا ببینیم وظیفه او چیست! در حال حاضر ، او تا زمانی که ما آماده نباشیم ، قصد ندارد به ایران بیاید. اگر مشکلش حل شود ، خودش بازی خواهد کرد و اگر حل نشود ، وی را با یک بازیگر جایگزین می کنیم. ”

پیش از تولید سریال “دل” ، قرار بود فصل دوم سریال عاشقانه ساخته هومن کبیری تهیه شود و طراحی آن در قالب دو فصل 17 قسمتی توسط علیرضا کاظم پور و سعید جلالی برای تقریباً ساخته شده است. دو یا سه سال

در پایان لازم به ذکر است که فصل اول سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مهدی گلستانه ، در سالهای 2016-2017 در شبکه سینمای خانگی منتشر شد. این سریال که سعی در شکستن تابو درباره ورود زندگی غربی ها به زندگی ایرانیان داشت ، با اعتراضات بسیاری روبرو شد و بسیاری نیز نسبت به آنچه در این سریال می گذرد و سبک زندگی ای که به تصویر کشیده شده واکنش نشان دادند!

tinyurl.com

gg.gg

bit.ly