انتشار اولین تریلر از سریال قورباغه هومن سیدی

سرانجام اولین تریلر از سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و بازی نوید محمدزاده منتشر شد که فضای خشن این مجموعه تولید شده برای نمایش خانگی را به تصویر می‌کشد.هومن سیدی بعد از تجربه‌های موفقی مثل مغزهای کوچک زنگ زده و آفریقا حالا سراغ ساخت یک مجموعه تلویزیونی رفته که مانند آخرین فیلم این کارگردان فضای جدی و خشنی دارد.

آن‌طور که از این تریلر دو دقیقه‌ای می‌توان فهمید، داستان قورباغه در مناطق پایین شهر جریان دارد و جدا از ایران بخش‌هایی از داستان در سایر نقاط دنیا رخ می‌دهد. می‌توان حدس زد که قورباغه احتمالا موضوعاتی مرتبط با مواد مخدر و فروش آن دارد.

هومن سیدی در این تریلر نشان می‌دهد که در قورباغه روی سینما توگرافی متفاوت و استفاده از المان‌های نوین فیلم‌برداری که در فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا شاهد آن هستیم متمرکز خواهد بود و در صورت موفقیت این سریال پس از مدت‌ها با یک مجموعه تلویزیونی اکشن درست و حسابی ایرانی طرف خواهیم شد. نوید محمدزاده تنها بازیگر شناخته شده قورباغه نیست و سحر دولت شاهی و صابر ابر هم در این سریال بازی می‌کنند.

جهت دانلود سریال قورباغه به ادرس زیر مراجعه کنید.

http://hexdownload.info/53250/frog-series

https://www.youtube.com/watch?v=t9AkN02hGOM

با گسترش محبوبیت VODها طی سال‌های اخیر شاهد ساخته شده سریال‌های متنوعی بودیم که سعی می‌کردند با استفاده از فضای بازتر شبکه نمایش خانگی نسبت به تلویزیون و بودجه‌ای که توسط تهیه‌کنندگان شناخته شده سینمایی در اختیار کارگردان اثر قرار داده می‌شد، محبوبیت کسب کنند. اتفاقی که در مورد بعضی از این سریال‌ها مثل شهرزاد و هیولا رخ داد.سریال قورباغه برای پخش در بهار 99 آماده می‌شود.

مطالب مرتبط :

معرفی سریال هم گناه مصطفی کیایی