درباره بازیگران فیلم سینمایی کمدی «ماشین دیوانه»

فیلم سینمایی ماشین دیوانه (FULL SPEED) یکی از فیلم های نوروزی شبکه ۲ سیما است. این فیلم، به کارگردانی نیکولاس بنامو (Nicolas Benamou) و نویسندگی فردریک جاردین ساخته شده است و محصول سال ۲۰۱۶ کشور فرانسه است. ۵ بازیگر اصلی فیلم ماشین دیوانه در ۹۱ دقیقه، دنیای یک خانواده گرفتار در خودرویی با نقص فنی را روایت می کند.

این فیلم کمدی و اکشن ۹۱ دقیقه ای، داستان «تام» را روایت می کند. فردی که قصد دارد تا تعطیلات خود را با یک خودرو آخرین مدل و پیشرفته که اتفاقا تازه هم خریده است، سپری کرده و در این مدت، با اتفاقات عجیب و غریب و جالبی مواجه می شود.

او به همراه عمو (یا پدر بزرگ) و همسر باردار و دو فرزندش، به جاده می زند تا به شهری بروند. بر خلاف تصور تام، تجهیزات و امکانات این خودرو به ظاهر پیشرفته، کامل نیست و با نقص فنی روبرو می شوند. در نهایت، تام و خانواده اش، مجبور می شوند که سفر خود را با یک سرعت ثابت تنظیم کرده و شرایطی خاص برایشان رقم می خورد.

پلیس هم در جاده، قادر به متوقف کردن این خوردو سریع السیر نیست و در نهایت پیش از تصادف و مرگ آن ها، همه را نجات می دهد. بازیگران فیلم سینمایی ماشین دیوانه که یکی از آثار سینمایی نوروز شبکه ۲ سیما بود را در این گفتار مرور کردیم.

سکانسی مهیج از فیلم ماشین دیوانه

بخش هایی از نقش آفرینی بازیگران فیلم ماشین دیوانه را در ویدیو زیر مشاهده کنید.

بخشی از بازیگران فیلم ماشین دیوانه را افرادی چون: خوزه گارسیا (Jose Garcia)، آندره دوسولیر (Andre Dussollier) و کارولینا ویگناکس (Carolina Vigneaux) تشکیل می دهند.

خوزه گارسیا، هنرپیشه متولد سال ۱۹۶۶ میلادی در پاریس است. او همسر ایزابل دوال (ISABELLE DOVAL) بوده و دو فرزند به نام لارن و تلما دارد. این بازیگر نقش اصلی فیلم ماشین دیوانه علاوه بر فول اسپید در Fonzy در سال ۲۰۱۳ و روز باستیل در سال ۲۰۱۶ میلادی نیز نقش آفرینی کرد.

بازیگران فیلم ماشین دیوانه

تصویر هنرپیشه اصلی فیلم ماشین دیوانه را در یک مراسم هنری فرانسوی در فوریه ۲۰۲۰ میلادی مشاهده می کنیم

اینستاگرام خوزه گارسیا در فیلم ماشین دیوانه در نشانی josegarciaoff قرار دارد و حدود ۲۰۰ هزار دنبال کننده دارد.

کارولینا ویگناکس که در فیلم سینمایی ماشین دیوانه، نقش همسر تام را ایفا می کند، بیش از ۵۳ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. این هنرپیشه جوان فرانسوی، به عنوان مدل نیز با رسانه ها فعالیت دارد. اینستاگرامش در نشانی CAROLINEVIGNEAUX قرار دارد.

بازیگران فیلم ماشین دیوانه

تصویر استایل یکی از بازیگران فیلم ماشین دیوانه را در اینستاگرامش مشاهده می کنید که مربوط به تابستان ۲۰۱۹ میلادی است. کارولینا در جشنواره سینمایی در مراکش شرکت کرده بود

بازیگران فیلم ماشین دیوانه

تبلیغات کارولین از بازیگران فیلم ماشین دیوانه در پوسترهای تبلیغاتی مترو پاریس در تابستان ۲۰۱۹ میلادی

خانم کارولین، متولد سال ۱۹۷۵میلادی در شهر نانت فرانسه است. او در فیلم های سینمایی و شوهای تلویزیونی نقش آفرینی دارد. دانش اموخته دانشگاه سوربن بوده و در رشته حقوق، تحصیل کرده است.

آقای آندره، مسن ترین هنرپیشه فیلم ماشین دیوانه است. او، هنرپیشه فرانسوی و متولد سال ۱۹۴۶ میلادی در شهر Annecy فرانسه می باشد. دو فرزند دارد و در شوهای تلویزیونی مثل Belle Epoque و Walking with Dinasaurs نقش آفرینی کرده است.

بازیگران فیلم ماشین دیوانه

سکانسی که هنرپیشه های نوجوان فیلم ماشین دیوانه، آقای آندره را در آغوش گرفته اند

این بازیگر فیلم ماشین دیوانه در فیلم هایی چون: Tanguy, Wild Grass و Tell No one نیز دیده شد.

  • حتما بخوانید: جزییات و ساعت پخش فیلم های سینمایی نوروز ۱۳۹۹

چند فیلم مهیج ماشینی

فیلم های جذاب با محوریت ماشین سورای را می توان در سال های اخیر، بسیار است. احتمالا خیلی ها موافق هستند که فیلم سریع و خشن (Fast & Furious) در صدر فیلم های مهیج ماشین سواری قرار دارد.

البته ماشین ها (Cars) محصول سال ۲۰۰۶ میلادی که انیمیشن جذابی بود، حتما در این لیست قرار دارد. شغل ایتالیایی محصول سال ۱۹۶۹ از دیگر فیلم های ماشین محور است.

مرد و رویای او یا MAN & HIS DREAM‌ محصول سال ۱۹۸۸ میلادی با کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا که روایت زندگی پرستون تاکر است، به دنیای صنعت خودروسازی اشاره دارد.

فیلم بولیت (Bullitt) محصول سال ۱۹۶۸ نیز با صحنه های هیجان انگیز تعقیب و گریزش در شهر سانفرانسیسکو، جذابیت های بسیاری دارد. به همه این ها، باید مکس دیوانه (MAD MAX) را اضافه کرد که در سال ۱۹۸۲ میلادی ساخته شد و مل گیبسون در آن نقش آفرینی کرد و حضور ماشین های مختلف را شاهد هستیم.

بازیگران فیلم ماشین دیوانه در این اثر تلاش کردند تا یک کمدی اکشن دوست داشتنی را روایت کنند که به نظر می رسد انتخاب خوبی برای روزهای کرونایی نوروز ۹۹ در رسانه ملی بود. شما می توانید فیلم A FOND را در سایت معروف IMDB دنبال کنید.

نوشته درباره بازیگران فیلم سینمایی کمدی «ماشین دیوانه» اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.