بازگشت مهران احمدی به پایتخت ۶؛ علت مرگ و زنده شدن بهبود چه بود؟

بهبود فریبا با نقش آفرینی مهران احمدی در سریال پایتخت، از هنرپیشه های تاثیرگذار این سریال نوروزی پربیننده شبکه ۱ سیما است که گویا از قسمت هفتم به بعد، شاهد حضور پر رنگ بهبود در فصل ششم سریال پایتخت خواهیم بود.

داستان بازگشت بهبود از کشور سومالی در قاره آفریقا از قسمت هفتم سریال پایتخت ۶ که ساعت ۲۲ از شبکه اول سیما پخش می شود، آغاز شد. طبق تصاویری که او ۶ هفته پیش در اینستاگرامش منتشر کرده است، به همراه ۲ پسر و دختر خردسال آفریقایی به ایران باز می گردد و خبر زنده بودنش را نیز به صورت چت ویدیویی به اطلاع نقی و ارسطو رساند. موضوعی که باعث غش کردن فهیمه (همسرش) شد و رحمت را که خواستگار فهیمه بود را نسبت به ازدواج با او، مردد کرد.

بازگشت بهبود به سریال پایتخت از قسمت هشتم به بعد، صورت می گیرد. از جمعه ۸ فروردین ماه ۹۹ ساعت ۲۲ باید منتظر اتفاقات جذابی در سریال نوروزی پایتخت در پی بازگشت بهبود از سومالی به شیرگاه مازندران باشیم.

در فصل پنجم، شاهد فوت بهبود بودیم. عروسی دوقلوها و فرود با بالن در دل داعشی ها، سکانس های مهیج فصل پنجم سریال پایتخت را رقم زد. اکنون پس از گذشت ۲ سال از فصل پنجم سریال پایتخت، شاهد بازگشت بهبود به سریال هستیم تا نیمه دوم سریال پایتخت که مصادف است با نیمه دوم تعطیلات نوروزی کرونایی ۹۹، شاهد اتفاقات ریز و درشت و هیجان انگیزی باشد.

مهران احمدی در قسمت ششم فصل ششم پایتخت، از طریق گوشی تلفن همراه و چت ویدیویی با نقی و ارسطو، خبر زنده بودن خود را اعلام می کند تا همه را سورپرایز کند. مهران احمدی در پایتخت ۲، در قالب بهبود فریبا، نقش شوهر خواهر نقی معمولی ( با بازی محسن تنابنده) را بازی می کند. پس از حضور در ۲ فصل از این سریال نوروزی که اکثر سکانس های آن در شیرگاه مازندران فیلمبرداری شده است، از مجموعه جدا می شود.

بعبود با تماس تلفنی با ارسطو عامل و نقی معمولی، خبر بازگشت خود را می دهد و این دو که از هنرپیشه های اصلی سریال هستند را شگفت زده می کند. از امشب که ۵شنبه هفتم فروردین ماه ۹۹ است، بهبود به سریال پایتخت باز می گردد. خیلی ها منتظر بازگشت بهبود به سریال بودند که امشب محقق می شود تا نیمه دوم پایتخت، شاهد اتفاقات تلخ و شیرین و جذابی باشد. آن هم در حالی که همسرش (فهیمه)، قصد ازدواج دارد و پسرش (بهرام افشاری)، عازم ترکیه برای شرکت در یک تورنمنت فوتبالی است.

بهبود فریبا از قسمت هفتم فصل ششم سریال پایتخت، زنده از سفر به آفریقا باز می گردد. بازگشت مهران احمدی به فصل ششم سریال پایتخت و تصویر گریم مهران احمدی را اولین بار، محسن تنابنده در اینستاگرامش، رسانه ای کرد تا همه منتظر بازگشت بهبود باشند. بهبود، سفری به آفریقا به عنوان کارشناس محیط زیست داشت و به دلایل نامعلومی، فوت می کند.

  • حتما بخوانید: همه چیز درباره بهرم افشاری: هنرپیشه ۲متری پایتخت

اینستانوشته محسن تنابنده (نقی معمولی) درباره بازگشت مهران احمدی (بهبود) به سریال پایتخت ۶

بهبود با نقش آفرینی مهران احمدی که امسال با فیلم موزیکال مطرب، گیشه پر فروشی را تجربه کرد، از قسمت هفتم سریال پایتخت باز می گردد. او در فصل های قبلی، به دلایل مختلفی حضور نداشت. یک بار به دلیل سفر به آفریقا و دیگری به دلیل مرگ خود! گریم خاص بهبود که قبلا در اینستاگرام محسن تنابنده منتشر شده است و در بالا مشاهده می کنید، خبر از اتفاقات جالب دارد.

تصویری از عروسی رحمت با فهیمه در فصل ششم سریال پایتخت که محفلی اتفاقات عجیب و غریب می شود

اتفاقاتی که احتمالا وسط مراسم عروسی پر زرق و برق رحمت با فهیمه رخ می دهد و قطعا یکی از جذاب ترین سکانس های فصل ششم پایتخت را رقم می زند. تصویر سکانسی از عروسی رحمت با فهیمه نیز منتشر شده است که در بالا مشاهده می کنید.

  • حتما ببینید: تصاویر سوئدی‌های سریال پایتخت: سارا و نیکا

مهران احمدی با بازگشتش به فصل ششم سریال پایتخت، همه جذابیت نیمه دوم سریال را افزایش خواهد داد و هم احتمالا شاهد کامنت زنی های گسترده اینستاگردهای نوروزی ایرانیان در اینستاگرامش باشیم. مهران احمدی در اینستاگرام، حدود ۲۳۰ هزار دنبال کننده دارد.

سلفی مهران احمدی با یک فیل در سفر به آفریقا که خبر بازگشتش به سریال را رسانه ای کرد

عکس بالا، سلفی بهبود درباره بازگشت او به سریال پایتخت ۶ بوده که با توضیحاتی همراه شده است.

  • حتما ببینید: با ابوالفضل رجبی: بهروز سریال پایتخت

نوشته بازگشت مهران احمدی به پایتخت ۶؛ علت مرگ و زنده شدن بهبود چه بود؟ اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.