حمید هیراد به سرطان خون مبتلاست؛ اولین اجرا از روی تخت بیمارستان + فیلم

مدتی پیش شایعه شد که حمید هیراد به سرطان خون مبتلا شده و این خبر نهایتا این هفته توسط شخص او تایید شد. او که دوشنبه این هفته به همراه محمد علیزاده در برنامه «بهار جان» از پخش زنده شبکه پنج سیما حضور یافته بود از درگیری سه ساله اش با این بیماری خبر داد.

هیراد حاتمی که با نام هنری حمید هیراد فعالیت می کند این هفته برای نخستین بار در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد. در ابتدا ویدیویی از ساز زدن هیراد روی تخت بیمارستان منتشر شد و او در توضیحات گفت که دو سال و نیم پیش، شهریور ۹۶ یک سری غدد لنفاوی زیر گلویم درآمد. ساخت اثر «شوخیه مگه» هم از روی تخت بیمارستان شروع شد.

ترانه شوخیه مگه حمید هیراد در ادامه با استقبال گرم مردم روبرو شد و آنطور که خودش می گوید این محبوبیت آنچنان او را به وجد آورد که اشک از چشمانش جاری شد. حمید هیراد در همان دوران از پزشک خود می شنود که تا یک ماه دیگر بیشتر زنده نیست اما اصلا از این سرنوشت گلایه نکرده است.

آرزوی هر خواننده‌ای این است که آهنگی که می‌سازد به دل مردم بنشیند. این اتفاق برای من افتاد و در آن لحظه که می‌دیدم دابسمش می‌سازند با این آهنگ و به من محبت دارند، اشک می‌ریختم. در آن واحد به من خبر داده شد که حداکثر یک ماه دیگر زنده هستم. اصلا به این فکر نبودم که چرا یک ماه دیگر زنده هستم و هیچوقت هم نشده که فکر کنم چرا من؟ یک دانشمندی می‌گفت وقتی همه چی خوب است، چرا نمی‌گویید چرا من؟ قطعا من باید یک سری چیزها را در ده، دوازده سال یاد می‌گرفتم ولی این اتفاق باعث شد در پنج، شش ماه متوجه این شوم که دنیا فانی و گذرا است.

ماجرای لب خوانی حمید هیراد در کنسرت شیراز

حمید هیراد در ادامه از ویدیویی گفت که طی همان دوران از لبخوانی اش در کنسرت منتشر شد و انتقادات بسیاری را علیه او به دنبال داشت. هیراد که تصمیم گرفته بود ماجرای سرطان خود را رسانه ای نکند ساعاتی قبل از کنسرت دچار عوارض و ضعف ناشی از شیمی درمانی می شود و از آنجا که پزشک معالجش خواسته بود چندان خود را تحت فشار قرار ندهد تصمیم می گیرد که در بخشی از کنسرت لب خوانی کند چون نمی توانست در آستانه برگزاری کنسرت آن را لغو کند اما در ادامه بسیاری او را به لبخوانی متهم کردند که این مساله بسیار خواننده جوان کشورمان را آزرده خاطر کرد.

اجرای حمید هیراد از روی تخت بیمارستان

نوشته حمید هیراد به سرطان خون مبتلاست؛ اولین اجرا از روی تخت بیمارستان + فیلم اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.