اظهارات شهاب حسینی درباره بازگشت بهروز وثوقی و استایل سلبریتی‌ها

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر که از شنبه ۱۲ بهمن ماه آغاز شده بود، شامگاه سه شنبه با اعلام برندگان خوش شانس سیمرغ بلورین امسال در برج میلاد تهران، به اتمام می رسد تا پرونده اکران سال ۹۹، تا حدی از بهمن نود وهشت مشخص شود.

جشنواره امسال، در سایه تحریم و انتخابات و قهر و آشتی های مختلف و خداحافظی ها و خروج ها و ورودها، طعم دیگری داشت. از صحبت های جنجالی شهاب حسینی و خداحافظی فرامرز قریبیان و اشک ها و لبخندهای همیشگی ابراهیم حاتمی کیا که همواره از همه طلب کار است. جشنواره امسال، متن و حاشیه بسیاری داشت که برنامه هفت شبکه ۳ سیما تلاش کرد تا بخشی از آن را انعکاس دهد.

اما امسال به نسبت سال های پیش، رژه سلبریتی های شرکت کننده در کنفرانس خبری فیلم های سودای سیمرغ، پر رنگ تر از سال های قبل نبود.

پریناز ایزدیار با این تیپ، نشان می دهدکه هم چنان یکی از خوش تیپ ترین دختران هنرمند در سینمای ایران است. در اینستاگرام پریناز، کلکسیون از مانتوهای شیک بهاره و زمستانی که محصول بهترین مزون های تهران و محبوب لاکچری گردها و مشکل پسندهای تهران است ارائه شده که برای شیک پوش ها توصیه می شود.

طنازطبایی را در این استایل شیک، در کنفرانس خبری فیلم شنای پروانه مشاهده می کنید. یکی از فیلم هایی که با استقبال منتقدان نیز همراه شد. طرح جذاب پوشش مونوکروم مشکی رنگ طناز طباطبایی در این تن پوش زمستانی، با استقبال فشن بلاگرهای اینستاگرام ایرانیان همراه شده است. طناز، اطلاعاتی درباره مزون طراح این دست دوز و هم چنین استایلیست آن ارائه نکرد. سادگی در انتخاب پوشش، راز جذابیت و شیک پوشی طناز سینمای ایران است. به هارمونی رنگ ها توجه کنید.

گلاره عباسی در این عکس، در کنفرانس خبری فیلم پدران شرکت کرده است. گریم او کاری از موسسه Afrina بیوتی است. او درباره برند مانتو مشکی اشاره نکرد.

هانیه توسلی که شاهد نقش آفرینی خاص او در فیلم این روزهای اکران زمستانی (جهان با من برقص) هستیم، با فیلم بی صدا حلزون در جشنواره سی و هشتم شرکت کرد. تیپ او در کنفرانس خبری هفته دوم بهمن است. او نیز به تیپ های ساده و مونوکرم تیره رنگ علاقمند است.

درام عاشقانه نیکی کریمی (آتابای) در مقام کارگردان و تهیه کننده اثر با حضور هادی حجازی فر و جواد عزتی همراه شد. لهجه ترکی فیلم نیز بازتاب های زیادی پیدا کرد

عینک دودی مهران مدیری در کنفرانس خبری جشنواره، سوژه رسانه شده بود

جشنواره فیلم فجر

تیپ تیره رنگ زمستانی ریحانه پارسا را در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر مشاهده میکنید. او در فیلم خوب بد جلف ۲ نقش آفرینی کرده بود

اظهارات شهاب حسینی درباره نامه به بهروز وثوقی

اظهارات جنجالی شهاب حسینی در نشست خبری جشنواره فیلم فجر بازتاب های زیادی پیدا کرد. او اکنون در قامت تهیه کننده و کارگردان فیلم شین حضور یافته بود

شهاب حسینی در کنفرانس خبری فیلم شین با اشاره به نامه‌ای که به رئیس جمهور نوشته و درخواست بازگشت بهروز وثوقی را داده است گفت که ما نمی‌توانیم درک کنیم کسی که ۴۰ سال دور از وطنش زیسته چه سیر سخت و دردناکی را طی کرده که اینگونه دم از اعتقاد به خدا می زند خدا در همه جا هست حتی در آمریکا.

حضور بهروز وثوقی در جشنواره یک امکان بود من اصلا نمی‌خواهم که تعیین کنم که بهروز وثوقی برگردد یا برنگردد بازگشت و یا بازنگشتن ایشان به خودشان ربط دارد به هر حال اینجا وطن ایشان هم هست و بازگشت ایشان اساساً اولویت دوم من بود. اولویت اول من نمایش داده نشدن فیلم کامل آشغال‌های دوست داشتنی به کارگردانی محسن امیر یوسفی با حضور بهروز وثوقی بود.

چرا که این فیلم پیامی دارد که بسیار به درد امروز می‌خورد این فیلم شش سال ناجوانمردانه توقیف شد که بهتر بود در زمان خودش اکران می شد و اکران آن چندین سال بعد باعث شد تاثیر خودش را آنگونه که باید و شاید از دست بدهد.

  • حتما ببینید: با بهترین مجلات مد و لباس دنیا

وقتی جشنواره فیلم فجر با اسپانسری میلیاردی شهرداری تهران به اتمام رسید، اسامی برندگان سیمرغ بلورین در گزارش روز چهارشنبه روزیاتو به اطلاع مخاطبان گرامی می رسد. پخش مستقیم مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر ۹۸ ساعت ۱۹ از شبکه ۳ و رادیو فرهنگ شامگاه ۲۲ بهمن انجام می شود. ماه آینده، درصد افزایش بلیط سینماها در سال سخت تورمی ۱۳۹۹ که آخرین سال سده سیزدهم هجری شمسی است، مشخص می شود و بایستی با بلیط های ۲۰ هزار تومانی خداحافظی کنیم.

نوشته اظهارات شهاب حسینی درباره بازگشت بهروز وثوقی و استایل سلبریتی‌ها اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.