جزییات خرید اینترنتی بلیط فیلم‌های جشنواره فیلم فجر تا ۲ بهمن

خرید بلیط سینماهای مردمی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ۹۸ که از ۱۲ بهمن لغایت ۲۲ بهمن ماه در سراسر کشور برگزار می شود، از ساعت ۱۲ دوشنبه ۳۰ دی ماه آغاز شد. استقبال علاقمندان به خرید اینترنتی بلیط جشنواره فیلم فجر ۹۸ به قدری زیاد است که دبیرخانه جشنواره اعلام کرد که از سهمیه ارگان ها کاسته و به سهمیه تماشاگران اضافه کرده است.

متقاضیانی که قصد تماشای ۲۲ فیلم راه یافته به بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دارند، از ساعت ۱۲ دوشنبه ۳۰ دی ماه لغایت ساعت ۱۸ چهارشنبه ۲ بهمن ماه بایستی به سایت خرید بلیط جشنواره فیلم فجر امسال مراجعه کنند و نسبت به پرداخت اینترنتی هزینه اقدام و کد رهگیری دریافت کنند.

سامانه رزرو اینترنتی بلیط سینماهای مردمی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نود و هشت در سایت fajrticket.ir قرار دارد. پرینت بلیط های خریداری شده در روز و مکانی که اعلام شده است، در اختیار خریداران قرار می گیرد.

تصویر ایندکس سایت خرید بلیط جشنواره فیلم فجر

۹۵۰۰ صندلی ظرفیت سینماهای مردمی اختصاص یافته به جشنواره فیلم فجر امسال است. در واقع ۱۷ مجموعه سینمایی با ۳۴ سالن سینما در اختیار تماشاگران ۲۲ فیلم سودای سیمرغ جشنواره امسال در تهران است که ۲۰ درصد به نسبت سال پیش افزایش یافته است.

طبق اعلام مسئولان جشنواره فیلم فجر ۹۸، یک چهارم کل بلیت های جشنواره فیلم فجر از طریق گیشه سینماهای منتخب مردمی در تهران و مراکز استان ها عرضه می شود و ۱۷ درصد نیز به ارگان ها اختصاص یافته است.

بیش از ۵۰ درصد کل بلیط های ۲۲ فیلم جشنواره فیلم فجر ۹۸ از طریق سایت اینترنتی فجر تیکت در بازه زمانی که در این گفتار روزیاتو معرفی شد، عرضه می شود. بنابراین اگر خواستار خرید بلیط هستید، در اسرع وقت اقدام کنید.

فیلم هایی که شانس بیشتری برای دریافت سیمرغ دارند، معمولا در کانون توجه تماشاگران همیشگی جشنواره قرار دارند و بلیط آن ها سریع پر می شود. هر شخص مجاز است با کد ملی خود، ۲ سری بلیط از طریق سامانه خرید اینترنتی بلیط های جشنواره فیلم فجر خریداری کند. اما اکنون هر فرد با کد ملی خود قادر است از بین سه جدول سینمای ایران ۱ و ۲و ۳، ۴ سری بلیط یعنی دو جدول کامل خریداری کند.

بلیط جشنواره فیلم فجر

جدول گروه بندی فیلم های بخش مسابقه سینمای ایران سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

علامت داخل پرانتز مقابل فیلم های گروه سینمای ایران ۱ و ۲ و ۳، نشان دهنده رده سنی است.

  • حتما ببینید: برنامه حضور سلبریتی ها در کنفرانس خبری جشنواره فیلم فجر ۹۸

قیمت بلیط فیلم های جشنواره فیلم فجر ۹۸

امسال دو سالن جدید گالریا در ولنجک و سینما بهمن ٢ در میدان انقلاب جزو سینماهای مردمی است که همزمان با آغاز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به بهره‌برداری می‌رسد. قیمت سری بلیت سینماهای مردمی پانزده هزارتومان است و در چهار سینمای تماشا (یافت‌آباد)، فجر (اسلامشهر)، پردیس کیان (نواب) و راگا (شهرری) با توجه به بافت منطقه بلیت‌ها با تخفیف و به قیمت ده هزار تومان ارائه خواهد شد. سایت رسمی جشنواره فیلم فجر ۹۸ در نشانی fajrfilmfestival.com قرار دارد.

نوشته جزییات خرید اینترنتی بلیط فیلم‌های جشنواره فیلم فجر تا ۲ بهمن اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.