«کایلی جنر» در عرصه تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام نیز از «کیم کارداشیان» پیشی گرفت

کایلی جنر بالاخره توانست در زمینه تعداد فالوورهای حساب اینستاگرام از خواهر بزرگ ترش، کیم کارداشیان پیشی بگیرد. طرفداران این دو از چنین برتری صلح آمیزی در شبکه های اجتماعی شوکه نشدند زیرا کایلی در یک سال اخیر به خوبی توانسته در زمینه بازاریابی و افزایش شهرت و محبوبیت خود موفق عمل کرده هر چند در همین برهه زمانی یک جدایی تلخ را از همسرش تجربه کرده و مجبور بوده به تنهایی دختر کوچکش را بزرگ کند. کیم و کایلی هر دو سالی بسیار خوب را سپری کردند، هر چند سال ۲۰۱۹ با کمی جنجال و درام برای هر یک به پایان رسید.

از زمان انتشار اولین اپیزود از سریالی ریالیتی شو «پا به پای خانواده کارداشیان» (Keeping Up with the Kardashians) در سال ۲۰۱۳، کیم به یک ستاره تبدیل شد و از آن زمان تاکنون همچنان مشغول سرگرم کردن طرفداران دنیای ریالیتی شوهای تلویزیونی بوده است. کیم کارداشیان، غول عرصه لوازم آرایشی، در سال ۲۰۱۴ با کانیه وست، رپر مشهور آمریکایی، ازدواج کرده و این دو تاکنون صاحب ۴ فرزند شده اند. کیم در این مدت کسب و کارهای خود را به حوزه های مختلفی گسترش داده، در حالی که خواهر کوچکترش عنوان جوان ترین میلیاردر خودساخته جهان را به خود اختصاص داده و سعی کرده در پروژه های متعددی سرمایه گذاری نماید.

کایلی جنر بالاخره توانست در زمینه تعداد فالوورهای اینستاگرام از خواهر بزرگ ترش، کیم کارداشیان پیشی بگیرد و اختلافی یک میلیون فالووری با خواهرش ایجاد کند.

اکنون نیز خواهر کوچکتر کیم کارداشیان در زمینه فالوورهای شبکه های اجتماعی نیز از خواهر بزرگ ترش پیشی گرفته است. این سلبریتی ۲۲ ساله یک بار دیگر در تعطیلات سال نو توانسته تعداد دنبال کنندگان خود در شبکه های اجتماعی و به ویژه اینستاگرام را افزایش داده و به بجای گذاشتن خواهرش، تاج حکمفرمایی در این عرصه را بر سر بنهد. اکنون کایلی جنر بیش از ۱۵۶ میلیون دنبال کننده در اینتساگرام دارد در حالی که این عدد برای کیم، ۳۹ ساله، ۱۵۵ میلیون نفر است. در ماه اکتبر گذشته بود که کیم توانسته بودند به رکورد ۱۵۰ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دست یافته و از ۱۴۸ میلیون فالوور خواهر کوچکترش در آن دوره پیشی بگیرد.

کایلی جنر بالاخره توانست در زمینه تعداد فالوورهای اینستاگرام از خواهر بزرگ ترش، کیم کارداشیان پیشی بگیرد و اختلافی یک میلیون فالووری با خواهرش ایجاد کند.

این اعداد و ارقام قابل توجه در حالی است که کندال جنر ۱۲۰ میلیون، کلویی کارداشیان ۱۰۲ میلیون، کورتنی کارداشیان ۸۵ میلیون و کریس جنر که مغز متفکر خاندان کارداشیان-جنر به شمار می آید ۳۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارند. علیرغم تعلق بیشترین فالوورها به کایلی جنر و کیم کارداشیان، این کندال جنر است که به عنوان پردرآمدترین زن اینفلوئنسر اینستاگرام در سال ۲۰۱۹ شناخته شده که در این مدت ۱۵٫۹ میلیون دلار از طریق تبلیغات در این شبکه اجتماعی درآمد داشته است. وی در این مدت برای هر پست تبلیغاتی خود ۶۱۱٫۰۰۰ دلار دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: «کریستیانو رونالدو» و «کندال جنر»؛ سلطان و ملکه کسب درآمد در اینستاگرام در سال ۲۰۱۹

نوشته «کایلی جنر» در عرصه تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام نیز از «کیم کارداشیان» پیشی گرفت اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.