گالری گردی رنگارنگ در اولین هفته آذر ماه ابری تهران

گالری گردی در روزهای سرد و بارانی آذر ماه تهران، پس از تجربه یک هفته قطعی اینترنت، اتفاق جذابی برای علاقمندان به هنر و تماشای جدید ترین آثار هنرمندان جوان و پیشکسوت خواهد بود که در هوای نسبتا غبار آلود تهران شوک زده از تراژدی ۳۰۰۰ تومانی، خالی از لطف نیست.

همیشه گفتیم و این جا نیز تاکید میکنیم که گالری گردی، دو حسن بزرگ دارد. یکی آشنایی با خلاقیت و روش های نوآورانه هنرمندان که در سبک زندگی شما تاثیر گذار خواهد بود و دیگری کمک به اقتصاد هنر ایران و سرمایه گذاری روی هنر که در ۲۰ سال آینده، سود خوبی را نصیب شکارگران هنرمند امروز خواهد کرد.

سرویس هنری روزیاتو همچون رسم چند ساله، مروری دارد بر برنامه های گالری های تهران در هقته اول اذر ماه ۹۸.

نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان به نام من و اسطوره در نگارخانه رسول مهر

پوستر نمایشگاه استاد حسین کاشیان و پوستر نمایشگاه نقش خراش

نمایشگاه نقاشی نسیم داوری در گالری پروژه های آران به نام منطق الطیر

نمایشگاه عکس محبوبه کرم علی

آتبین: نگارخانه آبتین تا ۵ آذر ماه ۹۸، نمایشگاه مجسمه آسیه عبداللهی را با نام اندیشه هایی نامرئی ارائه کرده است. آبتین، در خیابان ولی‌عصر، قبل از چهارراه پارک وی، کوچه خاکزاد، پلاک ۴۲ قرار دارد.

آس: نگارخانه آس تهران، تا ۵ آذر ماه، نمایشگاه گروهی طبیعت بی جان به نام ۱ به علاوه ۱۲ را به کیوریتوری عیسی جباری ارائه کرده است. گالری آس به نشانی شریعتی، بالاتر از پل رومی، جنب بانک پارسیان، پلاک ۱۸۳۱ میزبان هنردوستان است.

اُ: این نگارخانه، هفته اول آذر را به نمایش عکس های محبوبه کرم علی، عکاس جوان تهرانی اختصاص داده است که با نام زنگ تفریح، پذیرای گالری گردی های تهرانی است. گالری اُ به نشانی خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه اول برپاست.

اعتماد نگارستان: اگر با کافه روحی و غذاهای خوشمزه اش در اعتماد نگارستان، آشنا هستید، بدانید که تا ۱۴ آذر، نمایشگاه نقاشی هما بذرافشان با نام «فنطاسیا» در گالری اعتماد نگارستان به نشانی، میدان بهارستان، خیابان دانشسرا، باغ نگارستان میزبان علاقمندان است.

الهه: دوستانی که علاقمند دنیای جذاب چیدمان هستند، آثار المیرا سلامت را که تا ۴ آذر در گالری الهه برپاست، از دست ندهند. نمایشگاه المیر با نام بیجا مانده، در خیابان آفریقا، انتهای خیابان گلفام، سمت راست، بن بست امینی، پلاک ۳ قرار دارد.

ای جی: یکی از گالری های تهران که در آذر ماه سرد وبارانی پایتخت، آثار هنرمندان غیر ایرانی را به نمایش گذاشته، گالری ای جی است که نمایشگاه عکس آگاتا گرژیبوسکا با نام ۹ دروازه بی‌بازگشت را تا ۲۹ در اختیار علاقمندان قرار داده است. گالری Ag واقع در خیابان کریم‌خان، خیابان عضدی جنوبی، پلاک ۴۳ برپا است.

خانه هنرمندان ایران: پاتوق دوست داشتنی هنرمندان تهران، روزهای سرد و بارانی آذر ماهی را با کافه گیاهی و ۸ نگارخانه اش، پذیرای هنر گردان تهرانی است. از روز جمعه ۲۴ آبان‌ماه نمایشگاه «۱۰۰پوستر از آثار استاد گرافیکم ایران مرتضی ممیز» به مناسبت چهاردهمین سالگرد این هنرمند، در گالری ممیز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

هم‌چنین نمایشگاهی از آثار جیانپینگ‌هه، طراح گرافیک از کشور آلمان با سخنرانی این هنرمند در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد. گالری نامی خانه هنرمندان نیز میزبان عکس‌های هانا بیسلی با عنوان معماری ابرها است. گالری تابستان خانه هنرمندان هم میزبان نمایشگاه گروهی عکس قصه‌های سیدبار است. این نمایشگاه‌ها تا ۶ آذرماه در خانه هنرمندان به نشانی خیابان طا‌لقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر ادامه دارد.

دنا: نمایشگاه عکس حمید جانی پور با نام دنا، تا ۴ آذر ماه ۹۸ پذیرای علاقمندان است. نمایشگاه عکس حمید جانی‌پور با نام گلوبندک ۲۴آبان تا ۴ آذر در گالری دنا برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی خیابان سپهبد قرنی، بعد از چهار راه طالقانی، کوچه سوسن، پلاک ۴، طبقه ۲ مراجعه کنند.

ژینوس: نگارخانه ژینوس برای دوستانی که اطراف میدان فاطمی هستند انتخاب خوبی برای عکس گردی است. نمایشگاه عکس مژگان خادمی‌راد با نام ملحقات و ضمیمه‌ها ۲۴ آبان تا ۳آذر در گالری ژینوس واقع در خیابان دکتر‌ حسین‌ فاطمی، ابتدای خیابان‌ ولیعصر، پلاک‌ ۲۱ برقرار است.

نمایشگاه عکس گروهی بچه های روستای سید یار سیستان و بلوچستان را حتما ببینید

علیها: نمایشگاه گروهی تصعید با گردآوری رامین سعیدیان ۲۴ آبان تا ۵ آذر در گالری علیها برپا است. این گالری در خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس، کوچه ماهروزاده، کوچه رمضانیان، ابتدای کوچه احمدی مقدم (ایزد)، پلاک ۳۱، طبقه اول قرار دارد.

محسن: نگارخانه محسن از هفته آخر آبان تا هفته دوم آذر ماه ۹۸، آثار مهسا الف، هنرمند جوان تهرانی را در معرض دید گالری گردهای تهرانی قرار داده است. نمایشگاه مهسا، «جنس مظروف» نام دارد. گالری محسن در خیابان ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، کوچه نوربخش، بلوار مینای شرقی، پلاک ۴۲ قرار دارد.

هور: نگارخانه هور نیز تا ۱۲ آذر ماه، نمایشگاه مجموعه‌ای از طراحی‌ها و نقاشی‌های دوره اسطوره و ریاضی، علی اکبر صادقی را در معرض دید نگارخانه گردهای تهران قرار داده است. این گالری در خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، شماره ۱۲ قرار دارد.

ویستا: آخرین برنامه نگارخانه گردی این هفته روزیاتو، از شما دعوت می کند که به تماشای تابلوهای نقاشی طیبه دژدوست با نام وارونگی بروید که تا ۵ آذردر گالری ویستا به نمایش گذاشته شده است. گالری ویستا به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.

حتما بخوانید: راهنمای تاسیس گالری در تهران

نوشته گالری گردی رنگارنگ در اولین هفته آذر ماه ابری تهران اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.