سلبریتی هایی که باور نمی کنید امسال ۵۰ ساله شدند!

بالا رفتن سن امری اجتناب ناپذیر است و تا به حال هیچ بشری نتوانسته جلوی حرکت بی وقفه ی عقربه های ساعت را بگیرد. همه ی پا بالاخره روزی پا به سن می گذاریم، حتی ستاره های زیبا، مشهور و ثروتمند هالیوودی. حقیقت آن است که ما گاهی تصور غیر واقعی ای از چهره های مشهور پیدا می کنیم، به قدری که برایمان قابل درک نیست که آن ها هم مثل ما پیر می شوند. همه ی سلبریتی ها ی فهرست پیش رو در سال ۱۹۶۹ به دنیا آمده اند و حالا در سال ۲۰۱۹ میلادی، تولد ۵۰ سالگی خود را جشن می گیرند.

جنیفر لوپز
جنیفر لوپز امسال علاوه بر اینکه در روز ۲۴ جولای (۲ مرداد ۹۸) در مراسمی مجلل و پرهزینه ۵۰ ساله شدن خود را جشن گرفت، با الکس رودریگوز، بازیکن سابق بیس بال، نامزد کرد، مشغول برگزاری تور کنسرتش است، در یک ریالیتی شوی تلویزیونی داوری می کند. و البته سال ها است که مادر یک دختر و پسر دوقلو از همسر سابقش، مارک آنتونی، خواننده ی مشهور است. جنیفر لوپز در مصاحبه ای گفته: «فقط دارم همون کاری رو می کنم که همیشه کردم و این کار رو هم ادامه خواهم داد.»

کیت بلانشت
کیت بلانشت امسال در روز ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت ۹۸) ۵۰ ساله شد و از قرار معلوم این مسأله برای او اهمیتی ندارد. او در مصاحبه ای گفته حالا بیشتر از قبل در مورد خودش احساس اعتماد به نفس می کند و هنوز می خواهد سال های زیادی را زندگی کند.

جی زی
جی زی، برنده ی ۲۲ جایزه ی معتبر گرَمی و همسر بیانسه، خواننده ی پرطرفدار، امسال علاوه بر اینکه در روز ۴ دسامبر (۱۳ آذر ۹۸) ۵۰ ساله می شود، موفق شد به جمع معدود هالیوودی های میلیاردر راه پیدا کند. چند ماه قبل، وبسایت فوربس، میلیاردی شدن ثروت جی زی را به طور رسمی اعلام کرد.

جنیفر آنیستون
جنیفر آنیستون بیشتر به نقش دوست داشتنی اش، «ریچل» در سریال محبوب «دوستان» (Friends) مشهور است، اما جالب است بدانید که او قبل از گرفتن این نقش، برای تأمین مخارج زندگی اش مدتی به عنوان پیشخدمت و بازاریاب تلفنی کار کرده بود. یک نکته ی جالب دیگر در مورد آنیستون این است که او از نوادگان خاندان سلطنتی استوارت اسکاتلند است. جنیفر آنیستون که جایزه ی گلدن گلوب هم در کارنامه ی حرفه ای خود دارد، امسال در روز ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن ۹۷) ۵۰ ساله شد.

متیو مک کانهی
متیو مک کانهی، برنده ی جایزه اسکار و ستاره ی فیلم های مشهوری همچون «باشگاه خریداران دالاس» (Dallas Buyers Club)، «میان ستاره ای» (Interstellar) و «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street)، امسال در روز ۴ نوامبر (۱۳ آبان ۹۸) ۵۰ ساله شدن خود را جشن خواهد گرفت.

جرارد باتلر
جرارد باتلر نقش های بسیار متفاوتی در کارنامه ی بازیگری خود دارد، او گاهی در نقش یک مرد عاشق پیشه ظاهر شده و گاهی هم یک مرد خشمگین و جنگجو. اما باتلر از ابتدا در فکر بازیگر شدن نبوده. او در دانشگاه گلاسکوی اسکاتلند در رشته ی حقوق درس خواند. باتلر امسال در روز ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان ۹۸) ۵۰ ساله خواهد شد.

گوئن استفانی
گوئن استفانی نه تنها فعالیت موفقی در عرصه ی موسیقی داشته بلکه یک برند لباس موفق هم به نام L.A.M.B. دارد. استفانی که حالا مادر ۳ فرزند است، امسال در روز ۳ اکتبر (۱۱ مهر ۹۸) به جمع ۵۰ ساله ها می پیوندد.

متیو پری
میتو پری یکی دیگر از ستاره های سریال «دوستان» است که در این فهرست حضور دارد. او در کانادا و با مادرش بزرگ شد و با نقش «چندلر» در سریال پرطرفدار «دوستان» در سال ۱۹۹۴ به شهرت رسید. پری امسال در روز ۱۹ آگوست (۲۸ مرداد ۹۸) ۵۰ ساله می شود.

رنه زلوگر
رنه زلوگر را بیشتر با مشهورترین فیلمش یعنی «خاطرات بریجت جونز» (Bridget Jones’s Diary) می شناسند، اما بعد از یک دوری ۶ ساله از سینما، او حالا در نقش مهم دیگری یعنی «جودی گارلند» (بازیگر مشهور و فقید هالیوودی) در فیلم «جودی» حضور پیدا کرده. این فیلم قرار است در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۹ اکران شود. زلوگر امسال در روز ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت ۹۸) ۵۰ ساله شد.

پیتر دینکلیج
سال ۲۰۱۹ سال مهمی برای پیتر دینکلیج بوده، چون در این سال نه تنها سریال عظیم و پرطرفدار «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) به پایان رسید، بلکه او برای همیشه با دهه ۴۰ زندگی خود خداحافظی کرد. دینکلیج امسال در روز ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد ۹۸) ۵۰ ساله شد. گرچه بازی در نقش «تیریون لنیستر» شهرت و ثروت زیادی برای دینکلیج به ارمغان آورد، اما تصور نکنید او حالا سبک زندگی خیلی مجللی در پیش گرفته. دینکلیج در مصاحبه ای گفته او شب ها با خواندن کتاب، نوشیدن چای و قدم زدن با سگش استراحت می کند.

جک بلک
توماس جیکوب بلک یا همان جک بلک، که بیشتر به نقشش در فیلم «مدرسه راک» (School of Rock) مشهور است، در گروه موسیقی Tenacious D هم خوانندگی می کند. جک بلک امسال در روز ۲۸ آگوست (۶ شهریور ۹۸) ۵۰ سالگی خود را جشن خواهد گرفت.

الن پامپئو
الن پامپئو یا همان «مردیت گری» سریال محبوب «آناتومی گری» (Grey’s Anatomy) امسال در روز ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان ۹۸) ۵۰ ساله خواهد شد. اگر از طرفداران پامپئو هستید، خود را برای خداحافظی با او بعد از پایان سریال «آناتومی گری» آماده کنید. پامپئو در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه ای گفته بود که چندان تمایل ندارد بعد از این سریال بازیگری را ادامه دهد.

ادوارد نورتون
ادوارد نورتون، نامزد جایزه اسکار، بعد از بازی در فیلم «ترس کهن» (Primal Fear) در سال ۱۹۹۶ به شهرت رسید. اما او از ابتدا سودای بازیگر شدن در سر نداشت. نورتون پیش از شروع بازیگری، در دانشگاه ییل آمریکا در رشته ی تاریخ درس خوانده بود. او امسال در روز ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد ۹۸) به جمع ۵۰ ساله ها خواهد پیوست.

کاترین زتاجونز
حتماً شما هم موافقید که به سختی می توان باور کرد کاترین زتاجونز امسال ۵۰ ساله می شود. نکته ی جالب این است که تولد او و همسرش، مایکل داگلاس، بازیگر مشهور، در یک روز یعنی ۲۵ سپتامبر (۳ مهر ۹۸) است.

نوشته سلبریتی هایی که باور نمی کنید امسال ۵۰ ساله شدند! اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.