بازیگران اسپین آف جدید سریال «The Walking Dead» در مراسم کامیک کان معرفی شدند

فرانچایز «مردگان متحرک» (The Walking Dead) با سومین سریال از شبکه AMC در حال بزرگ تر شدن بوده و فهرست کامل بازیگران و عوامل سازنده آن در روز جمعه در مراسم کامیک کان سن دیگو (San Diego Comic-Con) به طور رسمی معرفی شدند. به گزارش مجله هالیوود ریپورتر، دومین اسپین آف داستان های کمیک «مردگان متحرک» و سومین مجموعه سریالی تحت چتر این فرانچایز با بازی آلایا رویال (The Red Line) در نقش آیریس، آنت میهندرو (The Americans) در نقش هاک، الکسا منصور (The Resident) در نقش هوپ، نیکلاس کانتو (The Amazing World of Gumball) در نقش التون و هال کامپستون (Bilched) در نقش سیلز ساخته خواهد شد.

اطلاعات و جزییات بیشتر در مورد شخصیت های اصلی این سریلا جدید هنوز منتشر نشده اما با توجه به این که برنامه های شبکه AMC در مراسم کامیک کان هنوز به طور کامل رونمایی نشده اند می توان انتظار افشای جزییات بیشتری در مورد این سریال را داشت. با این وجود، تا به اینجای کار می دانیم که شخصیت های اصلی سریال اولین نسل جوانی هستند که پس از دوران مردگان متحرک و دنیای آخرالزمانی به دنیا آمده و به بلوغ رسیده اند. هنوز عنوانی برای اسپین آف جدید سریال «مردگان متحرک» انتخاب نشده اما اسکات ام گیمپل که تا همین اواخر شورانر سریال بود و مت نگرت که نویسنده اصلی سریال است، ساخت سریال جدید را در مقام خالق بر عهده خواهند داشت.

سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead)

کارگردانی سریال جدید نیز بر عهده جوردن ووگت-رابرتز خواهد بود که سابقه ساخت فیلم «کونگ: جزیره جمجمه» (Kong: Skull Island) را در کارنامه دارد که در فصل اول ۱۰ اپیزود خواهد بود. گفته می شود که این سریال شباهت زیادی با دنیای کتاب و فیلم های «ارباب مگس ها» (Lord of the Flies) خواهد داشت و کسانی که با این داستان ها آشنایی دارند باید بدانند که در این دنیا خشونت نوجوانان علیه یکدیگر، خدایان متعدد و درگیری های فراوان برای بدست آوردن قدرت به وضوح دیده می شود. گیمپل گفته است که در طول سال های اخیر تنها شاهد بخش بسیار کوچکی از دنیای مردگان متحرک بوده ایم و هنوز بخش اعظم این دنیای تلویزیونی به تصویر کشیده نشده است، از جمله دنیاها و تمدن هایی که از این اتفاق هولناک آخرالزمانی جان سالم به در برده و با آن کنار آمده اند.

بیشتر بخوانید: اسپین آف جدید سریال «The Walking Dead» با حضور قهرمانان زن در مسیر ساخت

سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead)

وی در مورد سریال جدید دنیای «مردگان متحرک» چنین گفته است: «این کودکان می توانستند در امنیت و آرامش زندگی کنند اما همه چیز را در یک ماجراجویی خطرناک رها کرده و در حالی که تنها هستند تحت تعقیب افراد بزرگسال قرار می گیرند. شاهد کودکانی هستیم که قهرمان می شوند و برخی نیز به شخصیت های شرور مبدل می گردند. می خواهیم دنیایی کاملاً جدید از مردگان متحرک را باز کنیم». قسمت اصلی سریال «مردگان متحرک» در پاییز امسال با فصل دهم باز گشته و اولین اسپین آف آن با عنوان «از مردگان متحرک بترس» (Fear the Walking Dead) نیز برای فصل ششم تمدید شده است. همچنین شبکه AMC با همکاری یونیورسال پیکچرز قصد ساخت یک سه گانه سینمایی یا تلویزیونی با بازی اندرو لینکلن در نقش ریگ گریمز را دارد.

سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead)

از اتفاقات مهم دیگر مربوط به این سریال می توان به تایید جدا شدن دانای گوریرا بازیگر نقش میشون در فصل دهم سریال اصلی اشاره کرد، یکی دیگر از بازیگران اصلی سریال که در فصول اخیر از «مردگان متحرک» جدا می شود. گیمپل بارها از قصد خود برای زنده نگه داشتن این فرانچایز برای سال های طولانی سخن گفته و ساخت اسپین آف تازه نیز در همین مسیر خواهد بود. فیلم برداری این اسپین آف هفته آینده آغاز شده و در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: زامبی ها وجود دارند! ۹ عاملی که باعث به وجود آمدن زامبی ها می شوند

نوشته بازیگران اسپین آف جدید سریال «The Walking Dead» در مراسم کامیک کان معرفی شدند اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.