بهترین فیلم هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید / بخش دوم

3 فیلم ناب با چاشنی مرگ و عشق !

سلام خدمت همه عزیزان ! با معرفی بهترین فیلم ها برای آخر هفته بخش دوم در خدمت شما هستم! این هفته سه فیلم ناب ، جذاب و تامل برانگیز دیگه رو برای شما انتخاب کردم، امیدوارم از دیدنشون لذت ببرید! در بخش اول به معرفی 3 فیلم جذاب پرداختم! در ادامه 3 فیلم جذاب دیگه از سینمای فرانسه، مکزیک و انگلیس رو براتون انتخاب کردم که از همین حالا باید بگم این فیلم ها برای کسایی که دنبال فیلم پاپ کورنی یا فیلمی میگردن که باش آخر هفته پیتزا سیب زمینی بزنن جواب نمیده !!!

سرتون رو درد نمیارم! در ادامه با معرفی بهترین فیلم ها برای آخر هفته بخش دوم همراه من باشید!

Le samouraï / سامورایی

زمان انتشار : 1967

کارگردان : ژان پیر ملویل

آهنگساز : François de Roubaix

بازیگران : آلن دلون – فرانسوا پریه – ناتالی دلون

اگه اسم ژان پیر ملویل و آلن دلون رو، روی کاور هر فیلمی دید، بدون شک اون فیلمو تماشا کنید ! ژان پیر ملویل یکی از مطرح ترین چهره های سینمای موج نو فرانسه تو اولین همکاریش با دلون فیلمی رو میسازه که تبدیل میشه به یک الگو برای بسیاری از فیلم سازان جهان!

سامورایی ، قاتل بی رحمی که فقط برای پول آدم میکشه ! و چه کسی بهتر از دلون با اون قیافه سرد و جذابش می تونه این نقش و بازی کنه !؟

سامورایی بدون شک یکی از بهترین فیلم های ژانر جنایی و سینمای موج نو فرانسه هستش! اما اگه دنبال دیالوگ هستین باید بگم بیشتر زمان این فیلم بدون دیالوگ سپری میشه و چهره دلون به تنهایی نقش راوی رو به عهده گرفته !!!! ( راستی سامورایی تو لیست بهترین فیلم های جنایی مجله وارونه قرار داره!)

Amores perros / عشق سگی

Amores perros / عشق سگی

زمان انتشار : 2000

کارگردان : آلخاندرو گونزالز ایناریتو

آهنگساز : گوستاوو سانتائولایا

بازیگران : امیلیو اچواریا -گائل گارسیا برنال- گویا تولدو

عشق سگی اولین فیلم آلخاندرو گونزالز ایناریتو فیلم ساز مشهور و محبوب مکزیکی هستش! و قسمت اول از سه گانه مرگ ، که دو قسمت بعدی به ترتیب 21 گرم و بابل هستند. پیشنهاد میکنم بعد این فیلم حتما اون دوتارم ببینید!

عشق سگی همونطور که از اسمش پیداست روایت تلخی های زندگی مردم مکزیک! فیلم به سه داستان و خانواده می پردازه که همه بواسطه یک تصادف به هم مرتبط میشن !

نمیخوام وارد بررسی فیلم بشم اما این فیلم به زیبایی هرچه تمام تر لایه های مختلف اجتماع، روزمرگی، مشکلات اخلاقی و روانشناختی افراد جامعه رو به زیبایی به نمایش میزاره ! موسیقی متن این فیلم هم اثر سانتائولایا معروف هستش که در 21 گرم و بابل هم به عنوان آهنگساز حضور داره !

Another Earth / زمین دیگر

Amores perros / عشق سگی

زمان انتشار : 2011

کارگردان : مایک کیهیل

آهنگساز : کمپانی Fall On Your Sword

بازیگران : ویلیام میپاتر- بریت مارلینگ- کومار پالانا

اگه فرصت جبران اشتباهت رو داشته باشی ، برای بدست آوردنش تلاش می کنی ؟ زمین دیگر فیلمی در ظاهر علمی تخیلی هستش ولی در پس این موضوع، داستان عاطفی مهمی و عجیبی وجود داره!

با پیدا شدن یک زمین دیگه درست مثل کره زمین! زندگی خیلی ها تو همون شب اول رویت شدن زمین دیگر به هم می ریزه ! حالا موضوع جالب این که این زمین جدید تمام جزئیات همین زمین رو داره حتی آدماش هم با آدم های کره زمین یکی هستند ! پس اگه کسی اینجا نباشه احتمالا اونجا باشه !!!

داستان فیلم به رابطه عجیب عاطفی بین قاتل (قتل غیر عمد) و خانواده مقتول می پردازه، و شانس دوباره ای بواسطه وجود یک زمین دیگر بوجود اومده !

فک کنم تا همین جا که گفتم نکته هایی از فیلم دستگیرتون شده پس ادامه نمیدم . پیشنهاد می کنم این فیلم درام و روانشناختی جالب رو از دست ندین !

همچنین بخوانید

با ۱۹ فیلم که به خوبی بیانگر احساس تنهایی هستند آشنا شوید !

معرفی سریال American Crime Story / شاهد داستان های جنایی واقعی باشید !!!

بهترین انیمه هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید ! بخش هشتم

نوشته بهترین فیلم هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید / بخش دوم اولین بار در وارونه پدیدار شد.