واکنش احساسی «کیت هرینگتون» و «امیلیا کلارک» به شوکه کننده ترین سکانس پایان «بازی تاج و تخت»

در ویدیویی که اخیراً منتشر شده، واکنش احساسی کیت هرینگتون و امیلیا کلارک در لحظه ای که خبردار می شوند دنریس تارگرین در اپیزود پایانی «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) توسط جان اسنو کشته می شود واکنش های زیادی را در رسانه های اجتماعی در پی داشته است. اکنون که سریال به پایان رسیده، واکنش های بازیگران سریال به سرنوشت شخصیت هایشان در پایان سریال مورد توجه قرار گرفته است. علیرغم اتفاقات و لحظات غیرمترقبه و غیرمنتظره ای که در اپیزود پایانی فصل هشتم رخ داد، اما کشته شدن دنریس به دست جان اسنو، بدون شک شوکه کننده ترین این اتفاقات بود.

آخرین اپیزود از فصل پایانی این سریال که به یک پدیده اجتماعی تبدیل شد، هفته گذشته منتشر گردید که «آیرون ثرون» (The Iron Throne) نام داشت. طبق معمول، اتفاقات این اپیزود نیز واکنش های مثبت و منفی زیادی را در پی داشت که مرگ دنریس بیش از همه مورد توجه کاربران رسانه های اجتماعی و مخاطبان سریال قرار گرفت. در این سکانس غافلگیر کننده، این دو یکدیگر را در مقابل آیرون ثرون به آغوش می کشند و در اتفاقی که کسی انتظارش را ندارد، ناگهان حرکات جان اسنو مشکوک شده و در ادامه خنجرش را در قلب دنریس فرو می برد. این صحنه بسیاری را شوکه کرد و به نظر می رسد که بازیگران این دو نقش بیش از دیگران تحت تاثیر این سرنوشت قرار گرفتند.

بازی تاج و تخت

تی فرانکلین که از طرفداران سریال است، در یک پیام توئیتری صحنه ای که کیت هرینگتون و امیلیا کلارک از سرنوشت خود و به طور خاص کشته شدن دنریس بدست جان اسنو مطلع می شوند را منتشر کرده است، ویدیویی که آخرین لحظات این سریال حماسی برای بازیگران اصلی فاش می شود. این ویدیو کوتاه که از مستندی در مورد سریال با عنوان «Game of Thrones: The Last Watch» گرفته شده، بازیگران اصلی سریال را دور یک میز نشان می دهد که در حال بازخوانی سناریو اتفاقات پایانی سریال هستند.

بیشتر بخوانید: رتبه بندی ۱۰ مورد از تراژیک ترین و دردناک ترین مرگ های سریال «بازی تاج و تخت»

بازی تاج و تخت

جمع زیادی از بازیگران سریال در اطراف میز بزرگی دیده می شوند در حالی که دی بی ویز و دیوید بنیاف، نویسندگان و سازندگان سریال، در حال بازگویی سکانس های شوکه کننده اپیزود پایانی فصل هشتم سریال هستند. در همین حین است که کشته شدن دنریس به دست جان اسنو از زبان این دو فاش می شود، دنی بدست مردی که به شدت شیفته او بود کشته می شود، آن هم در کنار تخت پادشاهی که دنریس سال ها برای رسیدن به آن تلاش کرده بود اما هیچگاه نتوانست برای لحظه ای روی آن بنشیند. همان لحظه ای که مشخص می شود او قاتل معشوق/عمه/ مادر اژدهایان است، کیت هرینگتون که بین پیتر دینکلیج و سوفی ترنر نشسته، به وضوح از این سرنوشت شوکه شده، سرش را میان دست هایش گرفته به صندلی تکیه می دهد و چشمهاش را پر از اشک می بیند.

بازی تاج و تخت

روبروی او امیلیا کلارک نشسته لبخند می زند اما بعد مشخص می شود که او نیز نمی تواند جلوی اشک هایش را بگیرد. اگر چه فصل هشتم و پایانی سریال «بازی تاج و تخت» و به خصوص سرنوشت شخصیت ها در اپیزود پایانی، واکنش های منفی زیادی را در پی داشت اما هرینگتون و کلارک این انتقادات را بیرحمانه توصیف کرده و به تلاش ها و زحماتی که برای ساخت این سریال کشیده شده تاکید کرده اند، تلاش هایی که بخش هایی از آن در مستند «Game of Thrones: The Last Watch» ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: ۱۰ سریال جدیدی که می توانند جایگزین محبوب شما برای «بازی تاج و تخت» باشند

نوشته واکنش احساسی «کیت هرینگتون» و «امیلیا کلارک» به شوکه کننده ترین سکانس پایان «بازی تاج و تخت» اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.