جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ تداوم صدرنشینی عنوان انحصاری Days Gone

جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ تداوم صدرنشینی عنوان انحصاری Days Gone

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gameindustry، هفته‌ی گذشته، یکی از آرام‌ترین‌ هفته‌های منطقه‌ی بریتانیا بود و همین موضوع باعث شد تا Days Gone به سلطنت خود ادامه دهد. هر چند که فاصله‌ی Days Gone و Mortal Jombat 11 زیاد نمی‌باشد. هر دوی این بازی‌ها همزمان منتشر شده و موفق شده‌اند تا برای سومین بار، رتبه‌های اول و دوم را به خود اختصاص دهند.

در حقیقت، هر 6 رتبه‌ی اول هفته‌ی قبل، این هفته نیز جایگاه خود را حفظ کرده‌اند. اما باید اشاره کرد که این هفته، اوضاع خوبی برای فروش فیزیکی بازی‌های ویدئویی در منطقه‌ی بریتانیا رقم نخورده است؛ در حقیقت فقط 12500 واحد، رتبه‌ی چهلم را از رتبه‌ی اول متمایز کرده است. ورودی تازه‌ی این هفته Saints Row: The Third – The Full Package است که در رتبه‌ی 15ام قرار گرفته و عملکرد نسبتا خوبی را از خود نشان داده است. البته در این چارت، تنها فروش فیزیکی محاسبه شده و آمار فروش دیجیتالی این بازی هنوز به اشتراک گذاشته نشده است.

ساخته‌ی From Software یعنی Sekiro: Shadows Dice Twice افت فروش فیزیکی سنگینی را تجربه کرد و با 27 پله سقوط، در رتبه‌ی 39 جای گرفت. فروش جدیدترین پروژه‌ی هیدتاکا میازاکی نسبت به هفته‌ی گذشته، 60 درصد کاهش داشته است. عنوان وحشت بقای The Evil Within 2 به جدول بازگشته و رتبه‌ی 32 را به خود اختصاص داده است؛ البته محصول Bethesda تخفیف حورده و هم‌اکنون با 5 یورو قابل خریداری است. Hitman 2 نیز با کاهش قیمت و رسیدن به 20 یورو، از جایگاه 37 به 23 صعود کرده است. لیست 10 رتبه‌ی برتر جدول فروش هتگی بریتانیا برای هفته‌ِی منتهی به 11 مه(شنبه‌ 21 اردیبهشت) در زیر قابل مشاهده می‌باشد.

عنوان این هفته هفته‌ی گذشته
Days Gone 1 1
Mortal Kombat 11 2 2
FIFA 19 3 3
Red Dead Redemption 2 4 4
Grand Theft Auto V 5 5
Mario Kart 8 Deluxe 6 6
Tom Clancy's The Division 2 7 8
New Super Mario bros U 8 7
Forza Horizon 4 9 8
Super Smash Bros Ultimate 10 11