برنامه‌نویس سابق Rockstar Toronto عنوان Red Dead Redemption 2 را برای PC لیست کرد

برنامه‌نویس سابق Rockstar Toronto عنوان Red Dead Redemption 2 را برای PC لیست کرد

رزومه کاری یکی از برنامه‌نویسان سابق شرکت Rockstar نشان می‌دهد که نسخه PC عنوان Red Dead Redemption 2 از سال 2016 است که در دست ساخت قرار دارد،

به گزارش پردیس گیم و به نقل از TweakTown، گمانه زنی‌ها بر سر عرضه آخرین ساخته شرکت Rockstar بر روی PC، مانند تعداد قانون شکنان غرب وحشی در حال افزایش است. اولین بار یکی از اعضای Rockstar Leeds عنوان Red Dead Redemption 2 را در صفحه خود در LinkedIn برای PC لیست کرد و اکنون نیز یک طراح فیزیک در بازی‌های ویدیویی که سابقا در Rockstar Toronto مشغول بوده، چنین کاری را انجام داده است. رزومه کاری این فرد تایید می‌کند که نسخه PC عنوان Red Dead Redemption 2 از سال 2016 در دست ساخت قرار دارد. این برنامه نویس تورنتویی که در سال 2016 از Rockstar کجا شد، در رزومه خود کار بر روی RDR2 را تایید کرده و عضو سابق Rockstar Leeds که در سال 2017 این شرکت را ترک کرد نیز کار بر روی عنوان مورد اشاره را تایید کرده است. هر دو این افراد پیش از عرضه Red Dead Redemption 2 در اکتبر 2018، شرکت Rockstar را ترک کردند.

برنامه‌نویس سابق Rockstar Toronto عنوان Red Dead Redemption 2 را برای PC لیست کرد

با وجود اینکه به نظر می‌رسد که Red Dead Redemption 2 اساسا برای کنسول‌های نسل حاضر ساخته شده باشد اما این بازی احتمالا بر روی PC نیز عرضه می‌شود تا سود و درآمدزایی Red Dead Online به حداکثر افزایش پیدا کند.

Rockstar به عرضه بزرگ‌ترین عناوین خود بر روی PC با تاخیر چند ساله نسبت به کنسول‌ها عادت دارد و با توجه به درآمدزایی فوق العاده GTA V، شرکت مادر این ناشر یعنی Take-Two Interactive نیز از این استراتژی حمایت کرده است.

Red Dead Redemption 2 از جمله عناوین بسیار بزرگ و پرهزینه‌ای است که به لطف بخش آنلاین خود می‌تواند تا سال‌ها درآمدزایی داشته باشد. در اکتبر 2018 گزارش شد که این بازی با فروشی به ارزش 725 میلیون دلار، رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه آخر هفته در مدیوم سرگرمی را به نام خود ثبت کرده است.

به لطف تکنولوژی‌های گرافیکی قدرتمند امروزی، Red Dead Redemption 2 بر روی PC محدودیت‌ها را کنار زده و می‌تواند رکوردهایی که این بازی در زمینه فروش به ثبت رسانده را ارتقا دهد.