تماشا کنید: از بازی ویدئویی John Wick Hex با انتشار تریلری رونمایی شد

تماشا کنید: از بازی ویدئویی John Wick Hex با انتشار تریلری رونمایی شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، سازنده‌ی عناوین Thomas Was Alone و Volume آقای "مایک بیثل" از بازی جدید استودیوی خودش یعنی Bithell Games رونمایی کرده است؛ یک بازی استراتژی اکشن محور سرعتی بر اساس سری فیلم‌های John Wick. بازی John Wick Hex برای کنسول‌های مشخص نشده و پلتفرم PC منتشر می‌شود و نسخه‌‌های PC و MAC در زمان انتشار، در انحصار فروشگاه Epic خواهند بود. این عنوان که عوامل اصلی فیلم‌ها نیز در ساخت آن دخالت داشته‌اند، در تلاش است تا ترکیب سبک کونگ‌فو و اسلحه‌ی فیلم‌ها که امضای آن‌ها نیز می‌باشند را با داستانی گسترده‌تر ترکیب کند.

اطلاعات رسمی بیشتر در مورد John Wick Hex به این شرح می‌باشند:"بازیکنان باید بها و عواقبی که در مورد تصمیمات و کارهای خود می‌گیرند را در نظر داشته باشند. هر حرکتی در John Wick Hex یادآور صحنه‌ای از فیلم‌ها می‌باشد و هر مبارزه به پیشرفت شما در کار کمک کرده و نیازمند استراتژی فکر شده و دقیقی می‌باشد."

Hex دارای داستانی مجزا از مجموعه‌ی فیلم است. بازیکنان با پیشرفت در بازی، اسلحه‌های جدید، لباس‌های جدید برای جان ویک و مناطق جدیدی را برای اکتشاف آزاد می‌کنند. در ارتباط با گان‌پلی، بازیکنان باید به صورت استراتژیک، اسلحه‌ای را که باید در نبرد پیش‌رو از آن استفاده کنند، در نظر داشته باشند. علاوه بر این، مهمات، محدود بوده و به صورت کاملا واقع‌گرایانه، شبیه‌سازی شده‌اند. شما باید خشاب عوض کردن خود را به صورت درست زمان‌بندی کرده و بیش‌ترین بهره را از اسلحه‌ای که انتخاب کرده‌اید، ببرید.

در ارتباط با استایل هنری بازی، Hex طراحی هنری "گرافیک نوار منحصر به فرد" را ارائه می‌دهد. همچنین، بازی از صداپشگانی چون اییان مک‌شین"Ian McShane" برای جان ویک و "لنس ردیک" استفاده کرده و دیگر اعضای صداگذاری در آینده معرفی خواهند شد. هنوز مشخص نیست که کیینو ریوز، بازیگر نقش جان ویک در این سری فیلم در بازی حضور دارد یا خیر. شما می‌توانید تریلر رونمایی از John Wick Hex را در زیر تماشا کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

لازم به ذکر است که هنوز هیچ‌گونه تاریخ عرضه‌ای برای John Wick Hex مشخص نشده است.