گزارش: فروش Anthem انتظارات شرکت ناشر آن EA را برآورده نکرده است

گزارش: فروش Anthem انتظارات شرکت ناشر آن EA را برآورده نکرده است

قبل از انتشار Anthem، کمپانی EA از آن انتظار فروشی خوش‌بینانه ولی منطقی داشت. به طور دقیق‌تر، کمپانی آمریکایی توقع داشت که تا پایان ماه مارچ، 5 تا 6 میلیون نسخه از Anthem را به فروش برساند؛ به بیان دیگر، 5 تا 6 میلیون نسخه از Anthem در عرض 1 ماه به فروش برسد. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، در جلسه‌ی بررسی سوددهی، EA اعلام کرد که Anthem نتوانسته است انتظارات این شرکت را برآورده کند. متاسفانه، EA آمار دقیقی از فروش Anthem را به اشتراک نگذاشت و به همین خاطر، نمی‌توانیم متوجه شویم که فروش این شوتر جنجالی Bioware چه‌قدر به پیش‌بینی‌ها نزدیک بوده است. هر چند که آمار و ارقام جالبی از عملکرد بازیکنان، درون دنیای بازی نشان داده شده است که در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

در اولین آمار، بازیکنان از زمان انتشار، 150 میلیون ساعت را در بازی سپری کرده‌اند. این عدد به معنای 6,250,000 روز و یا 17000 سال می‌باشد. علاوه بر این، فروش دیجیتالی Anthem بسیار عالی بوده و موفق شده است تا بیشترین سهم فروش دیجیتالی EA را از آن خود کند. موضوع مذکور به معنی این می‌باشد که بیشتر بازیکنان، ترجیح داده‌اند تا بازی را به صورت دیجیتالی تهیه کنند تا خرید دیسک.

با تمام این‌ها، علی‌رغم فروش ناامیدکننده‌ی Anthem، کمپانی EA وعده داده است که بر روی پشتیبانی از بازی تمرکز کرده و استودیوی Bioware نیز مشکلات باقی‌مانده‌ی آن را برطرف خواهد کرد. در حال حاضر، جوی منفی پیرامون این عنوان شکل گرفته که می‌تواند به فروش بلندمدت آن ضربه زند. البته، اگر Bioware موفق شود تا باگ‌های Anthem را برطرف کند، محتویات هدف‌داری اضافه کرده و سیستم لوت بازی را اصلاح کند، می‌تواند از این وضعیت رهایی یابد؛ شبیه به چیزی که برای No Man's Sky رخ داده است. Anthem هم‌اکنون بر روی PC، Xbox One و PS4 در دسترس می‌باشد.