تماشا کنید: ویدئو و تصاویری جالب از مقایسه Final fantasy 7 Remake با نسخه اصلی بازی در سال 1997

تماشا کنید: ویدئو و تصاویری جالب از مقایسه Final fantasy 7 Remake با نسخه اصلی بازی در سال 1997

همان‌طور که می‌دانید چند روز پیش در جریان رویداد State of Play تریلری جدید از بازی Final Fantasy 7 Remake منتشر شد. این بازی که اولین بار در E3 2015 معرفی شده بود، برای مدت‌های بسیاری در سکوت خبری بود تا اینکه چند روز پیش به نوعی دوباره از آن رونمایی شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، به تازگی کاربری به نام Cycu ویدئویی منتشر کرده که در آن نسخه سال 2015 بازی و نسخه کنونی آن با یکدیگر مقایسه شده‌اند. با کمی دقت می‌توان متوجه تفاوت‌های میان این دو شد؛ برای مثال در نسخه سال 2015 Cloud کمی لاغرتر بوده و مدل موهای Jessie نیز متفاوت بوده است.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

اما مقایسه دوم که مربوط به نسخه اصلی و سال 1997 بازی است، توسط یکی از کاربران Neogaf به نام Flyinmunky صورت گرفته که در آن‌ها می‌توان مدل 3بعدی در سال 1997 و 2017 و هم‌چنین تفاوت و پیشرفت چشم‌گیر گرافیکی این بازی نقش‌آفرینی را به وضوح دید.

شرکت Square Enix اعلام کرده که در آینده در ماه ژوئن اطلاعات بیشتری از این بازی به اشتراک خواهد گذاشت. امیدواریم در آن زمان کنسول‌های مقصد بازی به صورت رسمی اعلام شوند. در حال حاضر اعلام شده که بازی برروی PS4 عرضه خواهد شد ولی هنوز احتمال عرضه آن برروی PC نیز وجود دارد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.