توسعه‌دهنده بازی The Last of Us Part II جهت “کمک در به اتمام رساندن توسعه بازی” به دنبال افراد جدید است

توسعه‌دهنده بازی The Last of Us Part II جهت "کمک در به اتمام رساندن توسعه بازی" به دنبال افراد جدید است

به نظر می‌رسد توسعه بازی The Last of Us Part II با سرعت خوبی پیش‌ می‌رود. همان‌طور که می‌دانید چند هفته پیش ناتی‌داگ تایید کرد که فیلم‌برداری و کار موشن‌کپچر این بازی به اتمام رسیده و اکنون نیز با توجه به توییت یکی از کارگردان‌های بازی یعنی "آنتونی نیومن" به نظر می‌رسد بازی در دیگر مراحل توسعه نیز رو به اتمام است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، "نیومن" در توییت خود پیرامون موقعیت‌های شغلی خالی در ناتی‌داگ صحبت کرده و می‌گوید که آن‌ها به دنبال استخدام افرادی در بخش‌های مختاف از جمله انیمانور سینماتیک تعاملی، انیماتور مبارزات نزدیک، طراخ نورپردازی، برنامه‌نویس گیم‌پلی، برنامه‌نویس سرور بخش چندنفره، طراح مراحل و محیط، طراح روایت و دیگر چیزها هستند. چیزی که جالب است اشاره و تاکید "نیومن" به انیماتور مبارزات نزدیک و هم‌چنین اشاره به "کمک برای به اتمام رساندن روند توسعه بازی" است.

با اینکه زیاد بودن شغل‌های درخواستی از سوی ناتی‌داگ احتمالا سبب تعجب عده‌ای شود، ولی احتمالا روند توسعه در برخی از این بخش‌ها حتی به اتمام رسیده و آن‌ها به دنبال افرادی بیشتر برای پولیش و ویرایش و بهبود بازی هستند. هم‌چنین امکان دارد که این افراد جدید پس از اتمام Part IIi، به صورت دائمی در ناتی‌داگ استخدام شوند تا برروی پروژه‌ای جدید کار کنند.

البته تمامی این‌ها حدس‌وگمان است و تنها چیزی که مشخص است، توییت "نیومن" است که در زیر می‌توانید آن را مشاهده نمایید.

"چندین موقعیت شغلی عالی برای کمک به اتمام رساندن این بازی در دسترس است. می‌خواهم به صورت خاص به پست انیماتور مبارزات نزدیک اشاره کنم. به شما قول می‌دهم همراه با دوست خوبم "لی دیویس" برروی چندین انیمیشن فوق‌العاده کار خواهیم کرد."

چندی پیش نیز شایعه‌ای منتشرشده بود که قبل از E3 شرکت Sony اطلاعاتی جدید از The Last of Us Part II به اشتراک خواهد گذاشت. باید صبر کرد و دید که آیا این شایعه به حقیقت می‌پیوندد یا نه!

نظر شما چیست؟ در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.