کارگردان Borderlands 3 در رابطه با الهام‌گرفتن از Titanfall 2: سیستم تیراندازی بازی فوق‌العاده است

کارگردان Borderlands 3 در رابطه با الهام‌گرفتن از Titanfall 2: سیستم تیراندازی بازی فوق‌العاده است

همان‌طور که می‌دانید چند ماه پیش استودیو Gearbox سرانجام بازی Borderlands 3 را معرفی کرد. چند هفته پیش نیز از گیم‌پلی این بازی رونمایی شد و چیزی که توجه عده‌ای را به خود جلب کرد این بود که بازی علیرغم داشتن حس و حال Borderlands، حس یک بازی شوتر مدرن را نیز به مخاطب القا می‌کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، بنابر گفته‌های کارگردان بازی یعنی "پاول سیج" این موضوع بیشتر به طراحی بازی بازمی‌گردد. Gearbox مدت زمان زیادی را صرف این کرده که بازی علیرغم القای حس Borderlands، حال‌وهوای یک بازی شوتر مدرن را نیز داشته باشد. برای رسیدن به این هدف تیم سازنده از بازی‌های مختلفی از جمله Titanfall 2 الهام گرفته‌اند.

"ما می‌خواستیم بازی بسیار خوب بوده و حس‌وحال شوترهای مدرن را نیز القا کند. و در همین حال هنگامی که در مورد آن صحبت می‌کنید بسیار ساده به نظر برسد. واردکردن حس‌وحال شوترهای مدرن به بازی واقعا طول کشید. و خب مطمئنا چیزهایی در بازی وجود دارد که به نظرم آن‌ها را از بازی‌های شوتر دیگر الهام گرفته‌ایم. "

"یکی از بازی‌های مورد علاقه من در این مورد، عنوانیست که 3 سال پیش منتشر شد یعنی Titangall 2. من عاشق این بازی هستم. و به نظرم سیستم تیراندازی آن نیز فوق‌العاده است. پس به نظرم بلی؛ ما به نوعی از بازی‌هایی که عاشق و طرفدارشان هستیم الهام می‌گیریم. چرا که در آخر همگی ما گیمر هستیم و از دید من حقیقت اصلی صنعت بازی نیز همین است. حداقل امیدوارم همین باشد. "

همان‌طور که می‌دانید Titanfall 2 از دید بسیاری یکی از بهترین شوترهای نسل هشتم است و اگر از آن الهام می‌گیرید، به احتمال بسیار زیاد بازی خوبی خواهید ساخت.

بازی Borderlands 3 در تاریخ 13 سپتامبر (21 شهریور) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.