تاریخ عرضه‌ی آخرین بسته‌ی الحاقی بازی Kingdom Come: Deliverance اعلام شد

تاریخ عرضه‌ی آخرین بسته‌ی الحاقی بازی Kingdom Come: Deliverance اعلام شد

بازی Kingdom Come: Deliverance در سال 2018 عرضه شد و با وجود مشکلاتی که داشت، توانست بازخوردهای مثبتی را از سوی کاربران و منتقدین دریافت کند. همچنین استودیوی سازنده‌ی این بازی یعنی استودیوی Warhorse Studios با عرضه‌ی بروزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی مختلف از بازی خود پشتیبانی کردند و سعی کردند تا با این کار از مشکلات بازی بکاهند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت PC Gamer، حال اما به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده از این بازی، چهارمین بسته‌ی الحاقی این بازی که آخرین آن‌ها هم است قرار است در تاریخ 28 ماه می (7 خرداد) عرضه شود.

قرار است در این بسته‌ی الحاقی که A Woman's Lot نام دارد، داستان زنی با نام ترسا (Theresa) و سگ همراهش تینکر (Tinker) را در کنار شخصیت اصلی بازی یعنی هنری (Henry) که خانواده خود را در همان ابتدای بازی از دست داده بود، روایت می‌کند. ترسا به همراه سگ همراهش ماموریت‌های جداگانه‌ای خواهند داشت که در داستان اصلی بازی هم تاثیر گذار خوهد بود و ممکن سرنوشت برخی از جنگ‌های درون بازی را نیز تغییر بدهد. در همین رابطه یکی از اعضای اصلی استودیوی سازنده‌ی بازی گفت:

"با عرضه‌ی A Woman's Lot در واقع آخرین تیکه‌ها از پازل داستان Skalitz کامل می‌شود و مشخص می‌شود که قبل از بی‌هوش شدن هنری چه اتفاقاتی افتاده است."

همچنین قرار است این بسته‌ی الحاقی به همراه دیگر بسته‌های الحاقی این بازی یعنی Treasures of the Past، From the Ashes، The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon، و Band of Bastards در نسخه‌ی Royal Edition این بازی قرار گیرد. در ابتدا قرار بود Kingdom Come: Deliverance Royal Edition در تاریخ 28 ماه می عرضه شود اما به تازگی شرکت Deep Silver اعلام کرد که این بازی با 18 روز تاخیر و در تاریخ 21 خرداد ماه برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.