تاریخ و ساعت برگزاری کنفرانس Devolver Digital در E3 2019 مشخص شد

تاریخ و ساعت برگزاری کنفرانس Devolver Digital در E3 2019 مشخص شد

ساعاتی پیش ناشر عناوین مستقل یعنی Devolver Digital با اعلام تاریخ و ساعت برگزاری کنفرانس خود در E3 2019، لیست تمامی کنفرانس‌های E3 امسال را تکمیل کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، امروز صبح Devolver از طریق حساب رسمی خود در توییتر اعلام کرد که کنفرانس مطبوعاتی سالیانه آن‌ها در تاریخ یکشنبه 19 خرداد ساعت 6:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد. هیچ اطلاعات دیگری در این مورد منتشرنشده و مشخص نیست که باید منتظر حضور چه عناوین یا برنامه‌هایی باشیم ولی به احتمال زیاد همانند سالیان گذشته شاهد نمایشی عجیب و دیوانه‌وار خواهیم بود.

اکنون که Devolver Digital تاریخ کنفرانس خود را اعلام کرده،‌ برنامه کامل کنفرانس‌های E3 مشخص شده است. کنفرانس‌ها از روز 19 خرداد با Microsoft ،Bethesda و Devolver شروع شده و پس از آن نیز در 20 خرداد 2 شرکت Ubisoft و Square Enix کنفرانس خود را برگزار کرده و در آخر نیز Nintendo با دایرکت ویژه خود، قبل از اینکه درهای نمایشگاه به روی عموم باز شود، به کنفرانس‌ها پایان خواهد داد.

نظر شما چیست؟ آیا باز هم شاهد کنفرانسی مملو از اتفاقات عجیب و مسخره‌کردن دیگر شرکت‌ها خواهیم بود؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.