تماشا کنید: تاریخ عرضه عنوان انحصاری MediEvil مشخص شد

تماشا کنید: تاریخ عرضه عنوان انحصاری MediEvil مشخص شد

آقای دانیل بازگشته و اواخر سال جاری میلادی به PS4 خواهد آمد.

Sony در جریان دومین قسمت برنامه State of Play جزئیات جدیدی از بازسازی عنوان MediEvil برای کنسول PS4 را به اشتراک گذاشت. جزئیات جدید این عنوان مورد انتظار با نمایش یک تریلر جدید در جریان برنامه State of Play فاش شده است. این تریلر جدید علاوه بر نمایش بخش‌هایی از گیم‌پلی MediEvil، همچنین برخی از میان پرده‌های بازسازی شده این بازی را نیز نشان می‌دهد. کیفیت مدل شخصیت اصلی بازی، آقای دانیل، با وجود اینکه به شکل چشم‌گیری ارتقا پیدا کرده اما همچنان به اصل خود وفادار است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، اما مهم‌ترین اطلاعاتی که این تریلر جدید به اشتراک می‌گذارد احتمالا اعلام تاریخ عرضه بازی است. بعد از آنکه MediEvil برای اولین بار در رویداد PlayStation Experience سال 2017 معرفی شد، حال نمایش جدید این بازی عرضه آن در 25 اکتبر سال جاری (جمعه، ۳ آبان ۱۳۹۸) بر روی PS4 را تایید می‌کند. انتظار می‌رفت که Sony عرضه بازی را به هالووین موکول کند و چنین نیز شد.

برخی طرفداران نگران هستند که MediEvil در سال 2019 تاریخ گذشته به نظر برسد. البته این بازسازی، حداقل از نظر گرافیکی، چیزی کم ندارد اما مسئله گیم‌پلی آن است. باید دید که آیا عرضه گیم پلی این بازی کلاسیک در دوران مدرن نیز مورد توجه قرار می‌گیرد یا خیر.

نظر شما چیست؟ در ادامه شاهد نمایش جدید این بازی دوست داشتنی باشید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه