در مراسم E3 2019 از Stronghold بعدی رونمایی خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، چندی پیش استودیو Firefly بازی بعدی Stronghold را تایید کرد که به نوعی یک نسخه اصلی کاملا متفاوت و تازه از این سری به حساب می‌آید، البته اطلاعات زیادی از آن منتشر نشد چرا که رونمایی از جزئیات بیشتر برای E3 2019 در نظر گرفته شده است. استودیو بریتانیایی اعلام کرد که بازی جدید Stronghold 4 نمی‌باشد بلکه یک اسپین-آف و ژانری زیرشاخته‌ای به مانند Crusader در دست ساخت قرار دارد. اگرچه بازی جدید Stronghold 4 نیست اما سازندگان تاکید دارند که این پروژه یک نسخه اصلی برای سری به حساب می‌آید، عنوانی که این سری را به محیط و دوره‌ای کاملاََ متفاوت خواهد برد. به علاوه اطلاعات منتشر شده، تیم سازنده تایید کرد که این بازی بر روی Steam منتشر می‌شود و به هیچ عنوان به Epic Games Store راه پیدا نخواهد کرد.

فراتر از اطلاعات ذکر شده می‌توان به این نکته اشاره کرد که بازی امسال در مراسم‌های مختلفی قابل بازی خواهد بود اما تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نیست. همچنین اعلام شد بازی شامل واحدهای مورعلاقه طرفداران نیز خواهد شد اما به طور کلی یک تجربه کاملا تازه برای این فرنچایز به حساب می‌آید.

برای کسانی که نمی‌دانند، Stronghold یک بازی استراتژی real-time تاریخی-فانتزی می‌باشد که اولین نسخه آن در سال 2001 منتشر شد. در طول این سال‌ها شاهد ادامه‌های زیادی بودیم که به خوبی نسخه‌های قدیمی نبودند گرچه در سال 2014 عنوان Stronghold Crusader II عملکرد خوبی داشت.

نظر شما در این باره چیست؟