بهترین سایت برای خرید موس گیمینگ

فروشگاه اگزو گیم، به عنوان عرضه کننده رسمی محصولات گیمینگ کامپیوتری و کنسولی، آرشیو کاملی از موس‌های گیمینگ حرفه‌ای از برندهای مختلف را برای شما عزیزان گردآوری کرده است.

خرید موس‌های گیمینگ از طریق فروشگاه اگزو

نباید فراموش کنیم که در اختیار داشتن سخت‌افزارهای قدرتمند، تنها یک بستر برای بازی کردن است و اگر می‌خواهیم به شکل حرفه‌ای بازی کنیم، بهره‌مندی از یک موس گیمینگ قدرتمند ضروری به نظر می‌رسد. در مبحث شناسایی موس‌های گیمینگ نیز عوامل مختلفی اهمیت دارد که هنگام خرید باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشیم.

به طور کلی اگر بخوایم ملاک‌های مهم برای خرید یک موس گیمینگ را طبقه‌بندی کنیم، باید به این موارد اشاره کنیم:

  • ارگونومی مناسب برای حفظ سلامتی دست‌ و انگشتان شما
  • سرعت و دقت موس که با شاخص DPI اندازه‌گیری می‌شود.
  • کیفیت ساخت که به جنس بدنه موس اشاره دارد.
  • امکانات که به تعداد کلیدها و ابزارهای موس برای شخصی‌سازی کردن اشاره دارد.

در اساس این ملاک‌ها برندهای مطرحی نظیر ریزر، لاجیتک، رپو، ام اس آی، ایسوس و … اقدام به تولید موس‌های گیمینگ کرده‌اند. نکته این است که هر شرکتی یک قشر از گیمرها را هدف قرار داده است، برخی از شرکت‌ها به دنبال مشتریانی هستند که توانایی هزینه بالایی برای خرید تجهیزات گیمینگ دارند و برخی دیگر نیز به سراغ مشتریانی رفته‌اند که قدرت خرج بالایی ندارد.

فرقی ندارد که شما در کدام دسته قرار دارید، زیرا فروشگاه اگزو گیم، در برندها و قیمت‌های مختلف چندین انتخاب را به شما پیشنهاد می‌شود.

اگر شما می‌خواهید هزینه‌ی کمی را انجام دهید، موس‌های گیمینگ Rapoo و A4TECH گزینه‌های مناسبی هستند، در رده قیمتی متوسط به موس‌های MSI و ASUS می‌رسیم و Logitech نیز برند مهمی در رده قیمتی متوسط تا بالا محسوب می‌شود و در نهایت به Razer می‌رسیم که برای گیمرهایی با قدرت خرج بالا، بهترین و لوکس‌ترین انتخاب محسوب می شود.

شما گیمرهای عزیز می‌توانید با مراجعه به لینک زیر، آرشیو کاملی از موس‌های گیمینگ را مشاهده کنید. همچنین اگر هرگونه سوالی در مورد موس‌ها دارید یا برای خرید کردن به مشاوره نیاز دارید، با شماره تماس ⁣ ۸۸۹۴۶۵۶۱⁣ تماس گرفته و یا به کانال تلگرامی ما با آدرس @ExoGame آمده و با پشتیبانی آن در ارتباط باشید.

خرید موس‌های گیمینگ از طریق فروشگاه اگزو